Har ikke vært så aktiv de siste dagene.

 

 

 

Har ikke vært så aktiv på bloggen de to siste dagene, det har ikke noe med at jeg har vært dårlig eller noe sånt men jeg måtte bare ha noen dager blogg fri. Ikke helt da for jeg har jo lest andres blogger men jeg er så utrolig dårlig til og kommentere, men jeg har jo vært innom og da er det vel greit at de jeg leser er at de får ett klikk fra meg. Det er både toppbloggere og hobbybloggere som får besøk av meg, jeg har mine favoritter som jeg leser flere ganger om dagen hver gang de kommer med ett nytt innlegg.

 

En som kom fra intet og som ligger blant de topp fem og det er en mann fra Alta og har skrevet både humor innlegg og innlegg som rører meg langt inne i hjerterota, han er kokk og legger ut en god del fine oppskrifter jeg har ikke prøvd dem for alle inneholder kjøtt og det er ikke i mitt kosthold for jeg har gått over til vegetar kosthold. det er sikkert noen som drar kjensel på hvilken blogg jeg skriver om akkurat nå men til dere som ikke drar kjensel på hvilken blogg jeg snakker om så legger jeg til linken til hans blogg her: https://kokkejaevel.blogg.no Dette er en blogg dere burde stikke innom og lese litt akkurat nå har han lagt ut ett innlegg om lammerull, det er ikke oppskrift sier han selv det er til inspirasjon.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg