Har ikke skrevet om at jeg har sådd tomatplante i år men det har jeg gjort.

 

 

 

Her er den tomatplanten som overlevde og ble stor, har allerede spist noen tomater fra den de er gode skal jeg si deg.

 

 

Har pottet den om i går så den fikk litt større plass, å det trengte den for denne skal bli større tror jeg.

 

 

 

Er fortsatt mye kart av tomater på den og det er fortsatt en del blomster og knopper på den, det er første gangen jeg har fått tomatene til på denne måten så jeg er litt stolt haha.

 

Lag dere en kjempefin dag.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

12 kommentarer
      1. Har stelt godt med den, fått godt med næring og holdt den nede for jeg ville ha den i en potte. Og det spretter og gror enda det er vært mye tomater på den, så nå trenger jeg ikke kjøpe tomater på en stund.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    1. Det var en fyldig og fin tomatplante med mange tomater som ikke er modne enda. Egenprodusert er nå best da 😉. Ønsker deg en fin onsdag, klem 🤗

      1. Takk den ble veldig fin har hatt mye tid til å stelle godt med den, er veldig mange som ikke er modne enda og flere blir det ser jeg.

        Ja de er kjempegode.

        Ønsker deg en kjempefin onsdag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Er veldig lurt å så noen frø og de tomatene smaker så mye bedre enn det du må kjøpe på butikken. Jeg skal så biff tomat, men den blir himla høy. Skal ha den i drivhuset. I år er det sommerblomster men det er gubben som sysler med å plante ute. Jeg vanner blomstene siden han ligger på sykehuset. Går bra. Ha en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Jeg sådde vanlige jeg for den kan jeg styre størrelsen på selv, ja de er mye bedre enn de som jeg får kjøpt i butikken og det er jo billigere også. 22 kroner for frøene er jo nesten det det koster for to tomater i butikken.

        Har ikke noen hage å ha blomster i så det har jeg ikke, håper alt går bra med gubben er ikke noe greit å ligge på sykehus.

        Ønsker deg en kjempefin kveld. Ønsker mannen din en riktig god bedring.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg