Har ikke så mye å skrive om men noe blir det jo.

 

 

I går så var jeg ute på en liten tur tok noen bilder men jeg har ikke noe på kontantkortet på telefonen min så jeg får ikke lagt dem til bloggen før på mandag,  så derfor ble det ikke noe innlegg i går.

 

På mandag skal jeg også på posten og hente en pakke som jeg fikk melding om var kommet til meg, for da får jeg noen til å hjelpe meg med å hente den for jeg får den ikke med meg hjem alene.

 

I dag var jeg en tur oppe hos venninnen min for hun ringte å ba meg  på kaffe og nybakte muffins, gud hvor godt det var med bakst og skravling til en kopp kaffe. Var også oppe og handlet for henne, handlet til meg selv også ti pakker med knekkebrød så jeg har en stund.

 

Da jeg kom hjem så la jeg meg på sofaen og sovnet sov fram til for en time siden, og nå er jeg trøtt som en strømpe igjen så det blir ikke lenge til jeg hopper i sengen for kvelden.

 

Lag dere en fin kveld og riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Du kan bruke ladeledningen til telefonen inn i pc for å overføre bilder, da slipper du å ha penger på kortet for å få bilder på bloggen om du blogger fra pc. Du kan også dele nettet fra pc ut til telefonen din. God påske!

      1. Det der prøvde jeg på men fikk det ikke til så får vente til mandag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god påske.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg