Har ikke noen nyttårsforsett.

 

 

Ja som dere ser av overskriften så har jeg ikke noen nyttårsforsetter, for dem klarer jeg aldri å forholde meg til men jeg har satt meg noen mål igjennom hele året så får en se hva man har nådd og hvilke man ikke har nådd. Har man ikke klart å fullføre alle målene så får man prøve på nytt i 2020 så det ikke føles som et nederlag.

 

Nå i jule og romjulen så er det mye søtsaker og feit mat, og første uken inn i det nye året så kommer de nye ukebladene med slanking og hvilke metoder som er best. Jeg mener at sunn mat og spise små måltider og ofte så går man ned på en sunn måte, og å gå ut på tur bevegelse og sunn mat er den beste måten å gå ned i vekt. Man trenger ikke alle disse slankekurene som det blir skrevet om overalt så ta det med ro folkens det er billigere på den måten.

 

Jeg har som hoved mål en å få en god leser skare som leser fast og holde på dem, det er nok flere enn meg som har det målet men det skal jeg klare de to første månedene av 2019 så hold dere fast her skal det gå unna for unna. For nå skal jeg opp og fram her i bloggverdenen for jeg veit at jeg er god nok og det skal jeg bevise for meg selv.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

4 kommentarer
    1. Lykke til med bloggingen….du virker veldig bestemt nå, og det er bra. 🙂

      Mitt nyttårsforsett hvert eneste år er : Å ikke ha noe nyttårsforsett!
      Sånn er det med den saken.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg