Har ikke klart å gjøre så mye.

 

 

 

Har jo fått gjort noe i dag jeg sto opp og drakk kaffe og leste noen blogger, der var det mye koselig lesing på morgenen hvis man holdt seg til innleggene og ikke kommentarene for der var det veldig variert så det kikket jeg så vit på.

 

Så skulle vi gjøre oss klar til å gå morgentur og det ble en koselig tur, for rett før vi skulle gå så ringte ei venninne av meg og lurte på om jeg kunne gå i butikken for hun trengte noe der opp og det passet veldig bra for da slapp jeg og binde Elvis utenfor butikken så jeg fikk handlet meg tobakk. Da vi var på tur hjem så gikk vi om museet som ligger rett i nærheten der satte vi oss ned på en benk og så på alle dyrene som er der inkludert disse vakre dyrene her på bildet.

 

Ellers så har jeg bare kost meg og gjort minst mulig på mest mulig tid, har jo gått en del tur da for de har vært korte for det ser så utrygt ut når det gjelder været. Har jo gått lang morgentur og det er den turen som er den viktigste på dagen både for meg og Elvis.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake..

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

 

 

 

5 kommentarer
      1. Jeg ble flyttet over i begynnelsen av Desember jeg, sånn er jeg på blogg.no som jeg alltid har vært. Kan jo ha med at jeg er med i blogg.no sitt partnerprogram sånn at jeg tjener på bloggen min.

      2. Du kan jo prøve på Nouw.com som de fleste andre som fikk sin blogg slettet på blogg.no det er i allefall mange fra blogg.no der inne der kan du til og med tjene penger på bloggen.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg