Har ikke hatt så veldig mye å komme med i dag.

 

 

 

I dag så har jeg ikke hatt så mye å skrive om, men sparte det jeg hadde til dette innlegget her. Startet dagen med å betale en regning via nettbanken, å så fikk jeg i meg en ris kjeks og en kopp kaffe før jeg gikk i butikken. Noe måtte jeg jo få i meg litt før jeg gikk i butikken, fikk handlet inn det jeg trengte jag handlet det som sto på lista og ikke mer enn det.

 

Så gikk jeg hjem og slappet av og tittet på God morgen Norge , var jo ikke så mye spennende men det var jo ei tid trøyte. Så ringte venninnen min og da gikk jeg en tur opp til henne drakk kaffe og skravlet om alt og ingenting, var også oppe og handlet for henne sånn at hu fikk i hus det hu trengte.

 

Ellers så har jeg tatt livet med ro var innom vaskekjelleren for å skrive meg opp på ei maskin på torsdag, så da blir det vasking av klær det må jo til det også så da er det jo bare å finne fram de klærne som jeg må vaske i løpet av noen dager.

 

Lag dere en fin kveld og riktig god natt til dere alle sammen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg