Har ikke hatt noen god dag i dag, så jeg har holdt meg unna i dag.

Reklame | Aim`n

 

 

 

 

Jeg har ikke hatt noe god dag i dag så jeg har holdt meg unna fra bloggen fram til nå, jeg må jo gi livstegn fra meg.

 

Alle de vonde tankene som kommer når man ikke har det bra, de er så ødeleggende og destruktive at jeg ville ikke skrive om dem. Skal ikke skrive så mye om dem nå heller, men noe kan en jo skrive om. Grunnen til disse vonde tankene er vel bare noe som dukker opp, kan jo være at når en ikke får sove om natten så kverner de rundt det kan jo til og med være dem som var grunnen til at jeg ikke fikk sove heller.

 

Håper bare at jeg får sove når den tiden kommer i kveld/natt, for får jeg ikke sove i natt så kommer jeg til å klikke det føles i allefall slik ut.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

 

Rio Stripe High Waist Tights//Black Ribbed Seamless Singlet//Cloud Fleece Jacket//Paradise Mini Tights

4 kommentarer
    1. Så leit å høre at du ikke har hatt det bra.
      Har vært innom deg flere ganger for å sjekke.
      Det er ofte på natta når en ikke får sove at alle tanker og bekymringer kommer og kverner rundt i hodet. Har det slik noen ganger jeg også, enda jeg har veldig mye og være glad og takknemlig for. Men da lager en seg problemer.
      Håper du får en god natt. Klem fra meg.

      1. Jeg har ikke så mange bekymringer om dagen men det er denne psyken da som spiller meg ett puss. Jeg har bare vært ute en gang i dag å det var en tur innom venninnen min ellers så har jeg holdt meg inne.

        Takker for at du har vært innom i dag. Jeg skal være litt flinkere til å skrive i morgen.

        Jeg håper også på at jeg får en god natts søvn.

        Ønsker deg en riktig god natt når den tiden kommer.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det var godt å se livstegn fra deg.
      Har sjekka flere ganger i dag.
      Satse på at du får sove i natt.
      Go’ natt fra nord.

      1. Ja jeg måtte jo gi livstegn fra meg.

        Her snør det som bare det, veit ikke hvor lenge det har stått på men det har nå lagt seg litt.

        Jeg håper på en hel natt med søvn, skal snart krype til sengs.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg