Har ikke hatt noe lyst til å skrive noe i dag.

 

 

 

Ja i dag har jeg ikke hatt noe lyst til å skrive noen verdens ting i dag, og det var etter en kommentar som jeg aldri postet som jeg faktisk tok meg veldig nær av når jeg fikk beskjed om at jeg faktisk var dum og måtte skjerpe meg. Nå er det sikkert noen som mener at jeg faktisk er så dum som skriver om det når jeg ikke har godkjent, nå har jeg faktisk slettet den sånn at jeg får ikke postet den. Har hatt en tankeprosess i dag om jeg skulle fortsette å blogge eller ikke, men jeg har bestemt meg for å blogge videre som jeg pleier og ikke bry meg om den ene personen som må rakke ned på meg.

 

Noen må jo tråkke andre ned i søla uansett hva man gjør, de skal faen meg ikke ødelegge for meg så la dem ikke ødelegge for deg heller for det er jo den personen som kanskje ikke har det så veldig greit. Ikke tål alt som kommer i kommentarfeltet ditt, og du som må skrive ut din frustrasjon ut i folks kommentarfelt prøv å skriv det i en bok og les det senere så kan du se hvor patetisk det er det du skriver til andre.

 

Dette var bare ett tips til de som trollere rundt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg