Har ikke hatt noe å skrive om, eller jo det har jeg hatt men jeg kunne jo ikke skrive om det.

 

 

 

Har fått beskjed om at jeg ikke skal skrive om mine vansker økonomisk, så jeg har latt det være  selv om det er det eneste som er i min hverdag akkurat nå om dagen. nok om den saken selv om jeg må vente en hel uke før det  kommer inn noen kroner. Måtte bare få det ut av systemet mitt, var ikke noe annet enn det.

 

Har hatt to dager med fint vær men fy som det har blåst kaldt så varmt har det ikke vært, har vært mye ute på tur har til og med sett hvitveis har noen bilder som jeg tok men får ikke lagt dem ut enda.

 

I går var jeg hos fysioterapeuten på opptrening av armen min går sakte med sikkert bedre, jeg syntes det går for sakte men det går da framover smertene har avtatt litt men de er der til tid til annen.

 

Nå skal jeg bare slappe av og se på tv  før jeg skal legge meg for i kveld.

Er vel noen som ser første del av innlegget som tigging men det er det ikke ment som.

 

Lag dere en fin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Ønsker deg en riktig god helg..
      Økonomi er helt sinnsykt vanskelig, men om du har tid å energi er dette helga med innleveringsfrist på skatten, kan du vinne noe med å gå på fradragsjakt?? Det er i allefall min plan..

      1. Ja det er mange som har noe å henge seg opp i uansett hva jeg skriver.

        Dagen har vært kjempefin.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Hei!
      Har lest bloggen din i flere år og har ofte hatt lyst til å gi deg noen kroner. Men tror det mange ikke forstår er hvorfor du som enslig (selv med minsteteygd) har så lite at du må gå flere dager uten mat.

      Strever du med impulshandling? Selv med gjeldsordning/økonomisk verge skal du få nok utbetalt til å leve av.

      Det føles nok som tigging for mange fordi det bare ikke gir mening. Du er ikke forpliktet til å dele din økonomiske situasjon med noen, men siden du gjerne i hvert innlegg skriver at du ikke har penger/mat så ville du nok fått flere positive tilbakemeldinger om vi hadde visst hva pengene dine faktisk går til.

      Skriv gjerne til meg privat om du ønsker litt råd og tips. Vi ønsker deg jo bare alt godt.

      1. Takk for at du leser bloggen min, du skal ikke tenke at du må gi noe.

        Jeg har slitt i mange år, og det er mye gjeld jeg skal hanskes med. Jeg er ikke i gjeldsordning eller har verge jeg har forvaltning som jeg ba om frivillig. Så det er nok ikke plass til noe impulskjøping her, her går det som er igjen etter at gjelden er betalt til mat innkjøp. Skal slutte å skrive om dårlig økonomi og alt det fører med seg.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg