Har ikke hatt den beste dagen i dag.

 

 

 

Sliter litt med alt føler meg noe særlig i form slapp og sliten, rett og slett så føler jeg meg syk men det  er ikke noe å bry seg om.

 

Jeg har skrevet handlelappen til i morgen sånn at jeg får i hus det jeg trenger for uka, burde vel lage seg ett lite lager slik at jeg har ekstra i tilfelle krig man veit jo aldri.

 

For nå har han bedt de høye menn i sitt forsvar om å ha atomvåpnene klare, da jeg så han på tv2 nyhetskanalen han Putin så så det ut som han var full eller rusa på ett eller annet ikke veit jeg. Jeg veit at det er helt idiotisk å få med seg alt den mannen har for seg om dagen, men nå skulle han hevne seg på vesten for at de har gitt han sanksjoner som å sperre landet fra å kunne fly over forskjellige land og bankene ikke minst de private sanksjonene. Han burde jo se hva han selv gjør før han kritiserer andre men nei da rett i krigsmodus, hevn og maktsmodus, ser bare hva andre gjør galt og ikke det han gjør galt selv.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg