Har ikke gjort stort i dag, men det som er gjort var viktig for meg.

 

 

 

Ja nå lurer du helt sikker på hva jeg har gjort som var så viktig for meg, jo jeg kom meg ut på tur for feberen var forsvunnet som dugg for solen på morgenen og kom aldri tilbake så nå er jeg vel på bedringens vei håper jeg.  Og gjett hva jeg fant i dag som i går ja tre tomflasker og det var godt, for da veit jeg at de finnes der ute.

 

Har også vært å handlet litt sånn at jeg har det jeg trenger denne uka, ja det er også viktig for meg.

 

Nå sitter jeg her og drar meg foran tv og ser på julefilmer er jo litt koselig det også, må prøve og finne litt julestemning men jeg har jo ti dager på meg og finne den men det er heller ikke noe å stresse med for julen kommer uansett det veit vi alle sammen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Ja og feberen har holdt seg unna i dag også. Jeg koser meg med å finne litt julestemning, er ikke lett å finne den men den kommer vel etter hvert får jeg håpe.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg