Har ikke gjort stort i dag, litt har jo blitt gjort men ikke mye.

 

 

 

Det ble faktisk en tur ned til byen for å se på de stengte butikkene ja i vinduene, da jeg var nede i byen så ringte venninnen min hun lurte på om jeg ville ha en kopp kaffe og vafler. Selvfølgelig hadde jeg lyst på det så jeg gikk opp til henne, Så gikk jeg en tur opp på butikken for henne sånn at hun fikk handlet inn for helgen. Jeg må vente til mandag for å handle inn det jeg trenger, handle lista til mandag morgen er ferdig allerede. Det var ikke noen sutring, men livets realiteter. Ellers så har jeg slappet av så det har sum sumarum hvert en fin dag kan jeg nå si, skulle ønske at det var litt mer jeg kunne foreta meg men det er det ikke.

 

Nå ser jeg på håndball kamp, ser ut som de kommer til å tape.

 

Så får en se på nyheter etterpå å se om det er flere som har drette seg ut når det gjelder smittevernreglene, for skjer det en gang så kommer det flere.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Kjedelig med stengte steder. Liker ikke dette jeg. Liker å se mennesker i farta som deg. Sitte på en krakk å titte på livet blant annet eller ta en kaffe ute. Ja, kommer nok flere tilfeller…..
      God klem til deg.

      1. Ja det er møkka kjedelig, ja vi kjeder oss vi som liker å sitte å se på folkelivet eller bare sette seg på en kafe. Vi får vel igjen den mulighetene får en håpe.

        Tusen varme klemmer til deg fra meg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg