Har ikke gjort så veldig mye i dag.

 

 

 

God kveld i stua her har det ikke blitt gjort så mye i dag, har gjort det viktigste og det var og skrive handleliste til i morgen. Sett på sportssendingene i dag og vært ute på tur selv også, men da lå jeg på sofaen og så på eller jeg så ikke alt for jeg sovna fra hele dritten. Så spennende var den sporten men det var utrolig godt og slappe av, det var vel noe jeg trengte for jeg sov litt dårlig i natt.

 

Nå sitter jeg her og skriver ett innlegg til bloggen min, venter på farmen kjendis hvor det skal være tvekamp. Å mentor kommer for å inspisere ukesoppdraget, får håpe de får det godkjent for de skal jo på markedet i kveld. Markedet er ikke det samme uten de tjue kronene og handle for, jeg skulle ønske det ble godkjent for det unner jeg Katrine for hun har stått på som en helt for å få folk til og jobbe og det har hun faktisk fått til.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

VI BLOGGES FOLKENS!!

2 kommentarer
    1. Det er kjempegodt med en slik avslappende dag, og jeg tror man har godt av å slappe av.

      Vi stod opp sent opp vi også, koste oss med morgenkaffen og slappet av. Dro en tur på trening, og tok en koseøkt for overkroppen.

      Som fysioterapeuten sier at det er lov til å kose seg på trening 🙂

      Ønsker deg og Elvis en kjempefin og god søndagskveld <3 🙂

      Purr, purr, og bloggklem fra Toril og kattene

      1. Jeg sto opp til vanlig tid klokken 07.00, ja det er kjempe godt med noen slike avslappende dager er jo noen få slike men da er det virkelig godt med de to i uka som jeg får.

        Klem fra meg og Elvis gutten til deg og dine både to og firbeinte.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg