Har ikke gjort så veldig mye i dag. Ja har da vært på tur.

 

 

 

 

Sto opp på morgenen i dag å trodde ryggen var blitt bedre, ja den hadde da blitt bite litte grann bedre men ikke helt god.

 

Satt og koste meg med en kopp kaffe på verandaen i solen, og så var jeg innom og leste noen blogger som jeg pleier.

 

Så ringte venninnen min og lurte på om jeg kunne handle litt for henne noe jeg gjør med glede er jo så godt å være til nytte for noen, så jeg gikk opp til henne og da ble det mer kaffe og så fikk jeg noen og skravle med. Det er noe jeg ikke har så ofte, så det var veldig godt.

 

Etter jeg hadde vært hos henne og oppe å handlet inn det hun trengte, så gikk jeg helt bort dit jeg skal på onsdagen for å få vaksinen for å bli kjent med veien den korteste veien. Den gikk i ett deilig skogsvei den var vist litt lengre enn den som bilene kjører men terrenget var bedre for ryggen min, men jeg tror jeg tar den vanlige bilveien når jeg skal dit på onsdagen.

 

Ellers så har jeg gjort minst mulig på mest mulig tid i dag, deilig å ta livet med ro for det er alt for mye på timeplanen ellers i uka.

 

Nå skal jeg se resten av kompani Lauritsen og gullruten så er det vel sengetid tror jeg, men man veit jo aldri.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Ønsker deg ei god natt og en fin søndag!

      Fint at du får vaksinen , krysser fingre for at det blir min tur snart:)

      1. Ønsker deg også en riktig god natt og sov godt. Og en kjempefin søndag.

        Ja jeg gleder meg til onsdagen til jeg får min første dose, og til onsdag den 23 juni for da får jeg den siste dosen. Håper du også får den snart.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg