Har ikke gjort så veldig mye i dag, har vært og hatt vanntrening.

 

 

 

Har ikke vært så veldig travel i dag annet enn at jeg har vært og handlet tidlig på morgenen, så var jeg på apoteket og hentet mine medisiner som jeg i dag ikke betalte en dritt for og det var godt. Jo det var veldig godt at jeg kunne hente ut mine medisiner helt gratis, for veterinær regningen ble litt for mye for min økonomi men det må jo bare gå. Gud hvor dyrt det er og gå til veterinær avliving og undersøkelser koster meg godt over 3000 kroner, den klarer jeg faktisk ikke å betale til fristen så jeg lurer på hva jeg skal gjøre.

 

Har vært på vanntrening i oppvarmet basseng i dag og det var deilig kjenner at jeg har fått beveget noen muskler som jeg faktisk ikke viste at jeg hadde, dette er noe jeg skal gjøre oftere for jeg får bedre bevegelighet i alle de store leddene for de er veldig smertefulle til vanlig men akkurat nå så er det ikke bare vondt hele tiden. Jeg har en måned gratis trening i det bassenget og det er kommunen som eier det bassenget som ligger i sammenheng med ett helsehus og sykehjem så vis jeg får utbytte av det så kan jeg få det gratis ettersom jeg har fått frikort alt nå.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Hei Aud Marit. Så trist at Elvis gutten er vandret.
      Her er et fint dikt om det du har opplevd.

      BARE EN HUND..

      Jeg stryker over din gylne pels,
      men halen din slår ikke mer.
      Øynene dine er lukket igjen
      over øyne som ikke ser.
      Ditt gylne hjerte har sluttet å slå-
      aldri mer løpe, hoppe, gå.
      Alt er slutt…., det er over nå.
      Jeg legger hodet mitt ned mot ditt,
      og tårene drypper som blod.
      Aldri mer skal det bli som før-
      aldri mer “oss to”.
      Som isende kulde inni meg
      kjenner jeg noe dør med deg.
      Jeg må reise meg, sier de,-jeg går mot en dør.
      Der ute går livet videre som før.
      Jeg snur meg – du ligger så livløs og stille.
      Du kan ikke komme, selvom du ville.
      Skriket vil ut, men jeg lukker min munn.

      Hvem var det som sa “BARE EN HUND”…..

      Du kan sikkert få delt opp den regningen:)

      1. Ja det var forferdelig at jeg måtte gjøre dette, jeg føler meg helt tom.

        Det var et helt nydelig dikt du hadde skrevet der, og ja det finnes jo de som sier at det bare var en hund men Elvis var mye mer for meg enn bare en hund han var alt for meg.

        Nei jeg fikk bare en for de har ikke noe som heter regning hos dem som jeg var hos, for de hadde hatt problemer med at folk ikke betalte regningene sine så de hadde egentlig sluttet med å gi ut faktura.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg