Har ikke gjort så veldig mye, har bare vært en kort tur ut.

 

 

 

I dag er det en slik dag at en føler at en ikke har fått gjort nok, har da vært til nytte for ett menneske å det føles jo litt godt.

 

Skulle gjerne ha ryddet og vasket litt da, det har ikke blitt gjort enda det bare er 8 dager igjen til julaften. Kan vel si at en har god tid til å få vasket over gulvet og ryddet litt så en dag med ingenting gjort er vel ingen fare, får gjort mye på ett par timer i morgen må jo vaske over gulvet en gang til før jul er jo en uke til.

 

Lillejulaften skal juletreet opp å det tar ikke mer enn fem minutter så er det klart, hva skal en stresse med julen kommer uansett ser ut som jeg ikke gleder meg men det gjør jeg til di grader så sånn er det med den saken.

 

Har til og med planlagt hva jeg skal ha til middag på julaften, jeg skal  også ta meg til fots ut til gravlunden til graven til min mor å tenne ett lys på graven. Er ett stykke å gå tar godt over en time en vei, gjør det i år skulle ha gjort det i fjor men da klarte jeg det ikke for da var det første julen uten henne så det var en utrolig vond jul da. I år skal jeg ut dit selv om det er langt å gå, det er vanskelig å vite hvilken og hvordan jeg skal gå for å komme dit for det har kommet en ny vei for biler som går der jeg gikk før tror jeg da.

 

Problemer er for å lage en løsning på dem, finne en utvei eller rettere sakt finne en vei å gå så en kommer fram til målet det ordner seg sikkert.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Får håpe at været er fint om du skal gå til kirkegården, og håper du finner ut hvor du skal gå siden de har anlagt bilvei der du pleide å gå. Skal også på kirkegården å sette lys. Den ligger like i nærheten, og så en i byen. Julaften har vi lammeribbe som er grillet til middag sønn og klan kommer. Men de drar etter middagen, så gubben og jeg får slappe av på kvelden. Skal nå vaske i dag, og i neste uke.

      Klem til deg fra meg.

      1. Vær får være vær den dagen for jeg skal gå ut dit i år uansett, skal ta meg en prøvetur ut dit sånn at jeg finner en gangbar vei ut dit. Jeg skal ha ribbe jeg også men svineribbe, gleder meg til den dagen for nå skal jeg ta tilbake julen og lage mine egne tradisjoner.

        Skal vaske å rydde slik at det blir plass til julepynten, har en del men jeg setter nok ikke opp alt i år.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg