Har ikke gjort så utrolig mye i dag.

 

 

 

I dag har det vært utrolig fint vær å med fint vær så er det tur vær, så jeg har vært ute mesteparten av dagen det var utrolig godt.

 

Var også i byen å handlet for venninnen min var på apoteket og på REMA 1000 å handlet for henne, det er noe jeg gjør med glede for da føler en at en er til nytte og den følelsen er ikke den jeg har mest av.

 

Har jo også vasket klær og det var godt å få gjort, tørket klær på verandaen og de tørket utrolig fort i det fine varme været.

 

Nå sitter jeg å ser/ hører på tv mens jeg skriver dette innlegget til dere, jeg skriver best med litt lyd rundt meg så jeg har på radio eller tv ja jeg har begge deler på tv.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg