Har ikke gjort noe nevneverdig nyttig i dag.

 

 

 

På morgenen i dag så ble det kjøleskapsgrøt av havregryn og byggryn med bær, ble ikke laget i dag men i går kveld og bærene la jeg jo på i dag da friske jordbær og bringebær de måtte jeg dele opp i dag og så var det å løfte skjeen de to tingene var eneste jobben med hele frokosten.

 

Så skrev jeg noen meldinger mellom meg å en bloggvenn, var veldig koselig jeg nevner ingen navn jeg regner med at hun kjenner seg igjen selv.

Men så en time etterpå så kom det inn en melding på telefonen som ikke var fullt så koselige, så med det så endte det opp i ett tankespinn uten like.

 

Så har jeg tenkt en del på hvor liten jeg føler meg for det å ha dårlig økonomi er ikke noe som jeg ønsker å ha selv men sånn er det blitt, og hvor flaut det er de gangene jeg faktisk har måttet be om hjelp da føler jeg meg rett og slett liten og dum så jeg skal unngå det så lenge det går for jeg ønsker jo å klare meg selv så godt det går. Skal ikke be om hjelp før det er helt krise så ta det med ro, er ikke sikkert jeg gjør det da heller så flaut syntes jeg det er.

 

Dette er bare noen tanker jeg har sittet med i dag, det har gnagd meg nesten i stykker både når jeg var ute og gikk tur og når jeg sitter inne hos meg selv her helt alene. Så det er ikke ment som noe annet enn det det står skrevet, ja jeg har da gått tur i dag fant to tomflasker så jeg pantet de flaskene jeg hadde og det ble 18 kroner på en uke så det er ikke mye å finne rundt om om dagen.

 

Så nå skal jeg slappe av før middagen eller skal jeg kalde det kveldsmat, spiser stort sett middagen min sent sånn at jeg ikke blir sulten før frokost igjen. Og så blir det tv titting ukefinalen i sommerhytta, blir spennende å se hvem av parene som vinner gullhammeren i kveld.

 

Lag dere en fin fin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

9 kommentarer
    1. Det er synd at de med negative ytringer ikke kan holde disse for seg selv, men må gå direkte mot de som har skrevet noe. Har du ikke noe fint å si så hold kjeft. Tror vi som leser deg fast har forstått din situasjon, og ikke leser dette som tigging. Du gjør ditt beste for å få hverdagen til å gå rundt. Utfordrer deg med nye ting på senteret, navigerer livet til det beste. Du er viktig, din stemme er viktig! Du betyr mye for mange! Vi trenger din stemme! Håper dagen i dag kan bli bedre, god klem ❤

      1. De kan gjerne komme med konstruktiv kritikk men direkte person angrep kan de spare seg for, så enig med deg.

        Ja jeg gjør alt jeg kan for å få at til å gå rundt. Jeg utfordrer meg med nye ting hver gang jeg er der, men så blir det til at jeg gjør ting jeg veit jeg mestrer.

        Dagen har vært fin den har vært på senteret og der ble det sydd litt, det er noe jeg mestrer og da blir det moro.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Det er helt forferdelig å ha det slik, når slutten av uka kommer så må man ransake fryser og kjøleskap og se om man har noe som man kan lage middag av, denne helgen er det ikke mye å rope hurra for men sånn er det bare.

        Nei en spleis starter jeg ikke for de kommentarene som kommer da vil jeg skåne meg selv for.

        Ønsker deg en kjempefin ettermiddag og kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Er så leit at folk sender deg slike meldinger på tlf. Ikke kjekt i det hele tatt. Skjønner ikke hva som går av enkelte.
      Var på siste kontroll i går på sykehuset. Ferdig der. I dag evig ringerunde for opptrening av armen hos fysioterapeuten, fullt, ferieavvikling, lang ventetid. Blir så frustrert. Privat har jeg ikke råd til. Nå venter en ny tannbehandling som koster flesk. Skal klikke på produktene du la ut. Fikk med meg sommerhytta i går. Vi er så imponert over ungdommene så flinke de er! Gøy å se! Ønsker deg en fin helg og god klem til deg fra meg.

      1. Ja men fra nå skal jeg bare overse slikt, er mye bedre med fine koselige meldinger som jeg fikk en time før denne andre personen skrev til meg.

        Ja er mye ventetid, fullt og så er det jo snart ferietid. Nei privat hvem har råd til det det er for de rike her i landet. Ja tannlege er kjempedyrt, det blir nesten som jeg pleier å si det koster jo 1000 kroner bare å åpne døra inn på venterommet.

        Jeg syntes de er blitt så flinke disse ungdommene på sommer hytta de har blitt kjempeflinke.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og helg.

        Klem fra meg til deg og dine.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg