Har ikke gjort mye i dag, litt men ikke mye.

 

 

 

Det har regnet ganske heftig i natt men ikke på dagen i dag, startet dagen med å gå en tur som jeg pleier fant noen tomflasker og godt er det. Har skrevet handleliste til i morgen så da er det bare å vente til det blir mandag, så det blir handlet inn for uka. Liker hverdagen bedre enn helger og søndagen er den lengste dagen i uka, for da er det lite som skjer og jeg får mye tid til å sitte og tenke på hvor lite mennesker jeg har rundt meg er jo alene i livet føles det ut som.

 

Har sittet og sett på finale i VM i fotball for kvinner den kampen var mellom Spania og England, ja det var jo det laget jeg håpet skulle vinne som vant og det var Spania. Gratulere til dere fra Spania som leser dette, damene deres i fotball slo England 1-0, det laget har vært gode nesten hele veien og håper de setter kvinne fotball på kartet i Spania.

 

Nå skal jeg bare slappe av og ikke gjøre noen verdens ting før klokken er 07.00 i morgen, bare se på tv og håpe jeg får sove til natten for det har det vært dårlig med i det siste litt mye å tenke på om dagen.

 

Lag dere en fin ettermiddag og kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Må skrive litt her, sjøl om det er noen dager siden du ble “angrepet” i forhold til økonomi og bruk..I dagens Norge er det desverre slik at det blir flere og flere fattige. Mannen min er minstepensjonist, jobba fra han var 17 år, til han solgte gården som 66 åring. Drivi med mjølkeproduksjon, veldig mye arbeid, seint og tidlig, nesten aldri ferie. Inntekta blei for det meste pløyd tilbake til gården. Pensjon ; Brutto ca 18000. Hadde vi bodd i by..hadde blitt trangt det, økonomisk. Jeg har ganske ok pensjon i forhold til han, så vi klager ikke, men er jo stor fordel å være to såklart. Kan ikke være lett å være aleine, så forstår godt at du sper på med å samle tomflasker. Ønsker deg Aud Marit ei fin uke, klem fra meg.

      1. Huff ja nå er det dyrt her i landet og flere blir ny fattig som det heter så fint, jeg sper alltid på med å samle tomflasker og det er jo fint å være i bevegelse men det finnes grenser for hvor mye jeg orker. Det å drive gårdsbruk er tungt arbeid og aldri fri og så må all inntekt inn i gårdsdriften for å få det til å gå rundt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Synd at det er lite folk rundt deg. Kanskje du kan se på Facebook om det er turgruppe i din nærhet som du kan være med i. Mange som sitter alene rundt om, og det er jo hyggelig å bli kjent med andre på tur. Flott at Spania vant, men her har vi sett lite damefotball. Jeg fikk leselyst så her leser jeg. I dag var jeg å klipte håret, og valfarta hjem igjen. Fristet ikke med shopping etterpå, alt er jo så dyrt. Klem til deg fra meg.

      1. Har venninnen min men skal titte etter om det er andre turgrupper enn den ene pensjonist turgruppa, jeg fikk med meg nesten alle kampene som ble vist på tv.

        Klippe håret har jeg ikke gjort siden jeg var i Spania for her i landet er det for dyrt, har handlet inn litt mat i dag det er alt.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg