Har hatt noen fine dager, har vært mye ute.

 

 

 

 

Hele helgen har det vært ett kjempefint vær mye sol og det har vært en forsmak på sommeren, håper bare det blir fint vær på 17 mai også for det er jo ikke noe gøy og feire og gå i tog og det regner og blåser nei fyrs.

 

De fine dagene har jeg brukt ute og kost meg ved min faste badeplass, har ikke badet enda bare sittet og glodd utover vannet tittet på andungene som svømmer rundt sammen med sine mødre vakker.

 

Har også samlet en del tomflasker, som kommer godt med for å si det sånn.

 

Har også tittet på ny koffert for det trenger jeg til turen, den gamle jeg har her hjemme har  glidelåsen røket på så den har gjort sitt etter 20 år. Har gjort noen planer til turen og hvordan jeg skal få spart nok, har kommet ett godt stykke på vei grunnet tomflasker som er funnet så jeg er stolt og det syntes jeg at jeg gjør med rette.

 

I dag har vi hatt en pause fra sol men det har jo vært varmt, så har vært mye ute i dag også i dag har jeg gått tur og sett litt på folka rundt omkring.

 

Nå skal jeg se på tv og slappe av for det fortjener jeg.

 

Lag dere en fin kveld og god natt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

16 kommentarer
    1. Du fortjener det beste! så godt at du er ute og koser deg. Kanskje finner du en rimelig og fin koffert på et loppemarked? Eller på tilbud i butikken? Europris har minus 40% innimellom.

      1. Jeg er på utkikk på både Europris og andre butikker, loppemarked har jeg ikke tenkt på skal se der og på brukthandelen.

        Koser meg veldig mye ute om dagen.

        Ønsker deg en fin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Skal du på tur? Så flott da! I sommer eller til høsten? Uansett, vi får nyte dagene her heime når det er fint vær, vi trengte virkelig disse soldagene! Og kommer nok flere! Og temperaturen stiger jo heldigvis! Fin dag til deg Aud Marit! Klem

      1. Ja jeg skal på tur til høsten ta en tur til Spania, ja får nyte de fin sol dagene vi har.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Ja det er en fin årstid vi er i nå selv om det er mye pollen, jeg har hatt noen fine dager ja deilig å være ute.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    3. Forstår du har kost deg i det fine været,hadde noen dager vi og med 22 grader,men dessverre varte det ikke så lenge,håper du klarer å spare til turen din,er det Spania du lurer på?klem fra meg

      1. Hatt mange dager med sol og over 20 grader nå er det overskyet og 16 grader.

        Har spart en del, ja jeg skal til Spania igjen gleder meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Skal ta kontakt i morgen, er jo ikke lenger enn en og en halv time å gå dit. Skal også se på EOROPRIS igjen så en like stor der til 445 kroner, er ikke mye mindre den prisen enn de 500 kronene men er jo billigere.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg