Har hatt mye å tenke på om dagen, ingen gode tanker for å si det slik.

 

 

 

Alt har vært mørkt men det er vel alltid lys i den andre enden av tunnelen, selv om det er vanskelig å se det lyset akkurat nå sånn er det bare.

 

Er ikke så veldig mye annet å si om den saken, så jeg skal ikke plage dere med mine tanker akkurat nå. For de tankene er sikkert bare for dumt å skrive om, og jeg orker ikke noe pes om det jeg skriver.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

6 kommentarer
    1. Håper det snur snart,at du får det litt bedre,nå snur sola heldigvis,syns det er koselig med jul,men blir godt å bli ferdig med den og,ha en så fin kveld du kan,klem fra meg

      1. Det håper jeg også, har samlet tankene litt. Godt at sola snur og det går mot vår og sommer igjen, jula kommer og går fort håper jeg. Kveldene blir bra for da er det mørkt og fine ting å se på tv.
        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    2. Selv om tankene dine ikke er helt lyse, håper jeg du får ei fin jul.

      Tror det er mange som sliter ekstra iår.

      Klem❤️

      1. De tankene har og er helt svarte som natten, julen blir vel bra den godt det er julaften på en helt vanlig søndag.

        Ja det er mange som sliter til jul i år, men som jeg pleier å si så hjelper ikke det meg.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg