Har hatt en rolig og fin søndag.

 

 

 

Ja i dag så har vi\ jeg hatt en stille og rolig søndag, har jo ikke noe valg slik formen har vært i dag med svimmelhet og smerter i hele kroppen. Har jo vært på de turene som gullgutten min for han må ut uansett hvor dårlig jeg er, han skal ikke li under min sykdom og det har han aldri gjort sånn er det bare. Har vært mange korte turer for det sier kroppen min i fra om, kan jo ikke gå lenger enn at jeg klarer og komme meg hjem igjen heller. Sånn har dagen vært en time på sofaen og så en tur med lille gutten og sånn har dagen forløpt.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg