Har hatt en koselig og fin dag i dag.

 

 

I dag så har jeg hatt samvær med min første fødte, var på bymisjonens kafe her i byen vi to spiste omelett og det var kjempegodt og vi var mette og fornøyde da vi gikk derfra. Så gikk vi bort til bergverksmuseet som inneholder gruvedriftshistorien her i byen som også heter sølvverket, og skimuseet som inneholder ski historie og medaljene og pokalene til byens skihoppere, langrennsløpere og utfor og alpint så har vi våpenfabrikken og dens historie og myntverkets historie. Min eldste sønn syntes det var veldig spennende å se og lese historien og alt de opplyser om byens historie, å det var veldig artig for meg som mor at han syntes det var veldig spennende.

 

Så gikk vi litt bortover hyttegata der alt skjedde for ett år siden i går, han ville også høre hvordan jeg opplevde det selv om jeg var kommet meg over på den andre siden av byen da det skjedde alle de fem drapene.

 

Jeg fortalte min side av dette og han lurte på om han var en masse drapsmann eller en seriemorder, og jeg prøvde å forklare så enkelt som mulig og hva jeg trodde han ble kaldt og når man dreper mer enn ett menneske på kort tid så er man en massemorder håper det var riktig og det tror jeg det var.

 

Hadde i alle fall en kjempefin dag.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Så fint at det ble en koselig dag med sønnen i går. Alt dere så og opplevde sammen. Ønsker deg en fin helg. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var en kjempekoselig dag, så at sønnen min koste seg også fikk ha mamma for seg selv.

        Ønsker deg en kjempefin lørdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Jeg er stolt av begge gutta mine, ja han er veldig vitebegjærlig og spør om mye og jeg svarer etter beste evne. Jeg hadde med minstemann på samme sted i juli og han kom med like mange spørsmål men de var på ett slikt nivå så det var enklere å svare.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Så fint dere hadde det kjekt! Jeg syne du har lite samvær. Har du tatt det opp med barnevernet? Du skal ikke stå med lua i hånda og bukke og neie for 4 timer hver 4 måned.
      Men mulig du synes det er ok slik det er nå, og jeg vet jo ikke hvorfor du ikke har mer samvær heller.
      En sak har jo alltid 2 sider!
      Jeg er gammel fostermor gjennom snart 30 år, vi har hatt foreldre hver for seg , og bestemor på overnatting også, bare en gang på de da, men det er svært viktig å ta godt vare på biologiske foreldre. Vi har og besøkt far der han bor.
      Så er mange muligheter om det lar seg gjøre.
      Fin søndag til deg!

      1. Vi hadde en kjempefin dag, det var det jeg fikk for 11 år siden disse fire timene fire ganger i året. Jeg har ikke tatt det opp med barnevernet, skulle ønske jeg kunne hatt flere men da måtte jeg regne med mindre tid på hvert samvær så da beholder jeg det som det er. Det er slik med faren også han har fire timer fire ganger i året han også, ja en sak har to sider det veit jeg jeg ble for syk psykisk til å klare å ta vare på meg selv og da ha to barn med hver sine diagnoser helt alene det klarte jeg ikke når min egen situasjon ble som den ble.

        Barnevernet skal jo bare være der for barna ikke foreldrene fikk jeg beskjed om, har god dialog med fosterforeldrene til begge gutta og det er godt.

        Ønsker deg en kjempefin søndag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg