Har hatt en kjempefin dag kaldt men kjempefin.

 

 

 

Jeg bruker ikke noen av bildene som jeg har tatt på samværet av hensyn til guttene så jeg la ut dette, jeg og guttene har kost oss veldig i dag på Notodden var på bok og blus huset der startet vi dagen med en runde UNO så fortsatte vi på MY PIZZA  der har de veldig god pizza og annen mat.

 

Så tok vi turen til Tuvenkjøpesenter som innehar både butikker og MC Donalds der tok vi desserten som ble is, så overleverte jeg julegavene så reiste vi hvert til vårt det er veldig rart men sånn er det blitt jeg får faktisk ikke gjort noe med det. Jeg treffer guttene fire timer fire ganger i året, så nå gleder jeg meg til neste års samvær til sommeren blir eldste mann 18 år og da veit ikke jeg hvordan det blir med samvær og slikt og til våren skal minsten skal konfirmeres så mange milepeler i livene deres står for døren.

 

Nå blir det å glo på tv i noen timer så blir det til at jeg tar kvelden  litt senere utpå.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Så godt at dere kosa dere masse! Det er ikke alltid lett å være mamma! <3 jeg syns du er så fantastisk som deler – her kommer en god klem <3

      1. Ja vi koste oss veldig og hadde det moro. Nei det er ikke lett og være mamma om barna bor hos seg eller ikke. Jeg er glad at jeg kan dele.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg