Har hatt en kjempefin dag i dag.

 

Nå er jeg hjemme igjen og vi hadde en helt nydelig dag som startet med kirken klokken 11.00, det var en fin konfirmasjons gudstjeneste som ble avsluttet med bilde taking jeg legger ikke ut bilder av guttene for da blir jeg tatt for å utlevere barna og det vil jeg ikke på noen måte de skal skånes for min blogg som er såpass offentlig som den er.

 

Så var vi på festlokalet der spiste vi mat og koste oss, med gutten min som hovedperson han fikk mange fine taler og ikke minst gaver.

 

Det var også mye kake og kaffe, de som han bor hos hadde laget en minne bok fra konfirmasjonen det var veldig fint alle skrev litt til han og tok bilder av oss slik at han kunne gå inn i den og se det alle hadde skrevet til han og se hvem som var der.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

28 kommentarer
    1. Så fint å høre at dagen har vært bra. Stor dag for både deg og sønn❤️ Koselig med bok med minner fra dagen. Antrekket ditt passet deg kjempebra! Nyt resten av kvelden.

      1. Ja det var en stor dag for oss begge, og fosterforeldrene har gjort en stor jobb for at dette skulle bli en fin dag for oss alle sammen.

        Ja det syntes jeg at de gjorde dette med minneboken for da kan han gå tilbake og lese ved en senere anledning hvis det er noe han lurer på, jeg skrev om at jeg har hatt mye glede med dem både på samværene og ellers selvfølgelig.

        Ja jeg syntes også det passet veldig fint og passet meg veldig godt akkurat på dette bilde måtte jeg ta av skoene.

        Nå sitter jeg og koser meg veldig med kaffe og skal snart ut på verandaen å ta meg en røyk.

        Klem fra meg til deg.

    2. Åh så fin du ble.
      Fint at dagen har vært vellykket for deg og konfirmanten.
      Gode minner å ta med seg.
      Ha en fin kveld og natt.🌷🌷

      1. Å tusen takk. Alt ble helt topp for begge to å lillebror.

        De minnene fra i dag skal jeg bære med rak rygg.

        Ønsker deg en kjempe fin søndagskveld og natt til deg også.

    3. Det tar ofte litt tid å “lande”, etter større begivenheter, som denne. Mange inntrykk, følelser og opplevelser å fordøye😊

      1. Ja det kan ta lang tid å fordøye alle tingene fra i dag, men jeg vil bære med meg disse minnene veldig lenge.
        Følelser ja det var det mange av og inntrykk var det også mange av men alt var bare gode følelser, men savnet etter guttene ble større når det er slike dager som dette men da får en tenke på at det er bare to år til neste å det er minstemann.

    4. Har tenkt masse på deg i dag! Meget glad for at dagen til din sønn ble en minnerik og koselig dag! Antrekket ditt var flott og så fint med sånn minnebok til konfirmanten. God klem herfra!

      1. Ja det virkelig en fin dag både for meg og godgutten lillebror var kjempe flink han også deilig å ha to så fine gutter, det ble en minnerik dag for oss alle tre også for fosterforeldrene til konfirmanten og fostermoren til minsten..

        Ja minneboken var noe av det smarteste som de hadde funnet på, tusen takk for at du syntes antrekket var fint jeg måtte ta av meg skoene for å hvile føttene mine men det gikk veldig bra å bruke dem.

        Tusen takk for at du tenkte på meg kanskje det var det som gjorde meg sterk nok til å holde ut med alle menneskene som var der, var litt usikker en liten stund men så gikk alt så kjempe bra.

        Klem fra meg til deg.

    5. Så hyggelig å lese at du har hatt en fin og minnerik dag🙂 kjekt å ha slike opplevelser å tenke på.
      Det med minneboken hørtes ut som en god ide👍
      Og antrekket var jo riktig fint👍
      Håper du ikke er så sliten etter dagen at du ikke får sove
      Klem til deg fra meg 🙂

      1. Takk jeg tenker nok at det skal gå fint å få sove, tror jeg da det får en se etter hvert tenker jeg.

        Det var mange som sa at jeg hadde ett fint antrekk i konfirmasjonen var bare to som lurte på hvorfor jeg ikke hadde på bunaden min, og til det svarte jeg at jeg ikke hadde tenkt på det før uken før og da var det litt for sent å få den sydd ut og bestille ny bunad skjorte for den er for liten for meg har vokst litt siden jeg ble konfirmert har bare brukt den en gang etter den dagen.

        Ja minneboken er faktisk en smart ide til mange både på dåpsdager og konfirmasjon for da kan jo personen gå tilbake å titte i den og se alt det fine folk skrev om han/hun.

        Klem fra meg til deg.

    6. Gratulerer med dagen! 🇸🇯😊 Så flott at dere fikk en fin og minnerik feiring. Og så stilig du er i det nye antrekket ditt! Håper du får en god natts søvn, og ei fin uke.
      Klem fra meg i nord.

      1. Tusen takk det var en kjempefin dag, og en kjempe stor dag for godgutten min. Tusen takk jeg følte meg fin også jeg følte meg ikke som ett utskudd som jeg som oftest ville ha gjort.

        Jeg håper også på at jeg får sove godt i natt for det trenger jeg nå, uken blir nok kjempe fin den også jeg elsker hverdager.

        Klem fra meg til deg.

    7. Du er virkelig fin i det antrekket der. Det er godt at konfirmanten, lillebroren og du hadde en fin dag. Konfirmasjonen er jo en dag man gjerne minnes resten av livet. Ønsker deg en god natt. 🙂

      1. Tusen takk jeg la min elsk i det antrekket når jeg så det i butikken.

        Ja jeg og konfirmanten, lillebror og fosterforeldrene til begge guttene mine hadde en fin dag.

        Ja konfirmasjon er jo som du sier minner for resten av livet, og da er det godt med en minnebok med hilsninger fra alle gjestene.

        Ønsker deg en riktig god natt.

    8. Så kjekt å lese du, dere hadde en flott dag, kjekt med den minnebok, du fortjente en slik kjekk dag, treffe guttene dine, flott i klærne var du❤️

    9. Virkelig gledelig at dagen i går ble så minnerik for dere! Kjekt med den boka og et fint minne for sønnen din. Du er helt nydelig i antrekket, og flott at skoene ikke gav så mye besvær. Synes det er flott at du ikke viser bilder av ungene dine for man skal ha tillatelse fra personen man deler bilder av. Her er det en del bloggere som har vist masse bilder av sine barn. Ha en fin dag. Klem fra nord.

      1. Alt ble veldig fint og jeg er så glad i de to guttene mine, livet ble slik at jeg ikke kunne ha dem hos meg så ble det til at de har det så utrolig bra der de er.
        Skoene var kjempe gode måtte ta de av to ganger men det var ikke bare meg som måtte det.

        Jeg må jo ha godkjenning av både barna og fosterforeldre om jeg skal legge ut ett bilde, men jeg ønsker ikke og gjøre det heller for de skal ha ett privatliv. Vil de legge noe ut på sosiale medier så må guttene gjøre det selv er min mening.

        Ja det florerer med folk som legger ut bilder av barna sine på bloggene sine helt fra de er bittesmå og ikke kan si verken ja eller nei, det syntes ikke jeg er riktig.

        Klem fra meg til deg.

    10. Gratulerer. Så bra at du og sønnen din fått en minnerik dag.
      Fint bilde av deg.
      🍀🍀🍀🍀🍀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg