Har hatt en kjempe fin dag.

 

 

 

I dag har det både vært regn og sol, det har vært mest sol og fint vær og i dag så har jeg gått over 23000 skritt. Jeg har ikke gjort så mye annet enn å gått turer og sett på sporte, har også vært å hentet en pakke jeg fikk i posten og gjett om jeg ble glad for det var masse bøker. Hentet den i post i butikk og det er ett stykke å gå, tok med meg trille handleveska mi så det var ikke tungt å få med meg pakken.

 

I kveld så har jeg sittet å sett på ski skyting og langrenn, det er blink festivalen i Sandnes i helgen. Har også sett på sykkelrittet som går i nord Norge, så det er mye fin sport å se på tv.

 

Nå er det snart på tide å finne senga men det er litt mer jeg skal ha med meg på tv før jeg kryper til sengs haha, er jeg avhengi av denne flimrekassa eller ikke det gjør ikke meg så mye for det er mye godt selskap i den da man får sett mennesker i allefall.

 

Ja ja er jo ikke noe problem for jeg forsømmer jo ingen andre enn meg selv ved å sitte klistra til fjernsynet, sånn da fikk jeg sagt det også haha.

 

 

Med disse ordene så ønsker jeg dere alle en riktig god natt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Godt med flimrekassa av og til! Så ikke på sykkelrittet i går, glemte det helt. Var i byen, og kom hjem så var det middag og på kvelden satte jeg meg i jacuzzi og bare nyta. Har gått med smerter i venstre siden som hemmer en del. Må nok gi seg snart. Kjekt med lesestoff, og det blir nok mange koselige kveldstunder med bok på høsten og når ruskeværet kommer. Nå skal jeg ut i vogna og kommer hjem i morgen. Klem til deg fra meg.

      1. Ja den flimrekassa er god å ha når kvelden kommer og tankene med så da er det bare å se litt på tv, men nå kommer vel torden været her og da skal alt kobles fra både pc og tv.

        Huff da ja det å gå med smerter er utrolig slitsomt.

        Ja kjempekjekt med lesestoff nå når høsten og vinteren kommer, da er ruskevær standard her også.

        Håper du får en fin dag og kveld i vogna.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg