Har hatt en kjempe fin dag med fint vær .

 

 

 

I dag har jeg hatt en kjempe fin dag på Bø sommerland, vi badet og hadde det veldig gøy og fint. Herre min så solbrent jeg ble koboen vann og sol har vel mye med det og gjøre, faktisk så gjør det ingenting når dagen var så fin som i dag. Hadde det gøy med gutta boys da er faktisk dagen reddet, så solbrent eller ei det gjør ingenting.

 

Nå er det snart på tide å finne senga for jeg er utrolig sliten av mye sol og bading, er godt sliten så da gjør det ingenting sånn er det bare.

 

Nå har jeg ikke noe mer å skrive om men det gjør ingenting, kommer sterkere tilbake i morgen.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

 

 

8 kommentarer
      1. Ja vi hadde en kjempefin dag, hadde det veldig moro og fint både vær og guttene koste seg veldig og det gjorde jeg også.

        Ønsker deg en kjempe god natt.

        Klem fra meg til deg.

    1. Høres ut som en fantastisk dag! Godt at dagen var fin på alle måter. Vi hadde en fin dag i går og litt overskyet i dag. Har lakket et gammelt utebord, og det ble som ny. Må la det tørke og se om det trenger et strøk til! Ha ending dag. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det ble en fantastisk dag på alle måter.

        Bra at du også fikk en fin fin dag, er jo bra bare det ikke regner her har vi sol og varme i dag også.

        Bra å gjøre noe med det en har for det er ikke billig og kjøpe nytt, det er det mange som gjør.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

        1. Det bordet hadde jeg fått, og det hadde stått inne i en container. Fikk lakka et strøk til og så kom vinden og det hølja ned. Synes det er bra med gjenbruk og kan ha det på plattingen foran spikerteltet. Bordet ble som ny. Koster å kjøpe ny og da er det like greit og pusse opp det som kan pusses opp. Nå er jeg hjemme vi orket ikke sitte i vogna i regnværet. Klem til deg fra meg.

          1. Jeg liker veldig godt og gjenbruke alt fra klær til møbler.

            Det kan ikke være mye moro med regn når en er på camping.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    2. Så fint dere hadde en hyggelig dag igår😊

      Fikk du andre dose av vaksinen igår? Mulig jeg husker feil, men minnes jeg leste det på bloggen din.

      Ha en fin ettermiddag og kveld!

      1. Ja jeg hadde en kjempefin dag og guttene var veldig tilfreds og glade.

        Ja jeg fikk det. Alt er som normalt etter.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg