Har hatt en fin fin dag værmessig.

 

 

 

Startet dagen som jeg pleier med to knekkebrød med ost og kaviar på, ja kaffekoppen måtte jeg også ha på morgenen og satte meg ned for å lese noen blogger som jeg leser fast.

Så var det bare å sette på tv litt er jo så mye sport i helgene, var litt vel kaldt ute med -21  men det var vakker solskinn hadde det da jeg gikk ut også men da var det  bare -18  så gikk meg en liten tur.

 

På vei hjem så ble jeg stoppet av en politi mann som ville at jeg skulle stå der han sto,  for det brant i en leilighet ikke hos oss men like i nærheten jeg legger ved link sånn at jeg har bevis; https://www.laagendalsposten.no/tre-personer-fikk-i-seg-royk-under-boligbrann/s/5-64-1246850

 

Det er en kommunal blokk utfra hva jeg veit, men stakkars de som bodde der hvem vites ikke. Godt det avgrenset seg til en liten brann i en leilighet for det kunne jo blitt en krise hvis den hadde fått utviklet seg.

 

Nå er det blitt mørkt å da beveger ikke jeg meg ut for å si det sånn, for da ser jeg ikke de glatte punktene som er ute var jo mørkt da jeg falt så ut i mørket blir ikke aktuelt mer.

 

Nå sitter jeg og bare venter på farmen, er jo spennende om de klarer ukes oppdraget så de får noe å handle for på markedet. Så blir det spennende å se hvem første kjempen  Marit velger som andre kjempe, og hvem av dem som ryker ja ja det ser vi jo i kveld.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

4 kommentarer
      1. Ja det er is kaldt nå i skrivende stund ligger temperaturen ute på -20, er glad jeg ikke skal ut nå. Det er kjempe ekkelt med brann, ja det var godt det gikk greit med alle for det bor mange barnefamilier i den blokka.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    1. Så ille kaldt hos deg! Var mye vind her og plaskeregn. Vått og atter vått.
      Godt at det gikk bra med folk etter brannen. Skummelt.

      Fikk med meg Farmen og Marit kom inn igjen. Ukesoppdraget gikk jo i havn. Da er det bare å se hvem som blir storbonde i morgen. Heier på Trond jeg. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er kjempe kaldt men jeg syntes det er bedre enn regn for da blir det bare hålke igjen, og jeg ønsker ikke det for de er jo så dårlig til å strø her i gården.

        Ja og takk og lov for at det gikk bra med de som bor i den leiligheten, og at det var bare den og ingen spredning av brannen skummelt er bare forbokstaven syntes jeg da.

        Ja Marit kom inn igjen, godt at ukesoppdraget gikk i boks.

        Håper Trond blir storbonde i morgen.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg