Har hatt en fin dag både på tur og på verandaen.

 

 

 

Har vært en kjempe fin solskinnsdag som har blitt brukt til å gå tur og sitte på verandaen i sola, det var varmt og godt også så jeg har kost meg med alt som er gratis. Det er å nyte naturen som heler ikke er nedstengt og det er godt, for ellers så hadde jeg bare måttet vært hjemme å da hadde jeg ikke holdt ut. For jeg er skrudd sammen sånn at jeg må ut minst en tur om dagen, å hadde jeg ikke fått det da hadde jeg blitt fullstendig gal.

 

Så jeg vasket huset rett etter at jeg skrev det forrige innlegget, sånn at jeg kunne bruke resten av dagen til det jeg ønsket ja gå på tur å sitte ute i skogen og spise formiddagsmaten min ute der.

 

Har ikke malt noe i dag og får ikke gjort det i kveld for da har jeg for dårlig lyskilder inne, for jeg må jo se hva jeg driver med for at det skal bli som jeg vil.

 

Så nå blir det mye tv titting, å ikke noe mer enn det.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Jeg hadde en kjempefin dag i går, men dagen i dag tja det kommer ett innlegg om det senere.

        Ønsker deg en kjempefin torsdagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg