Har hatt en bitte litt bedre dag i dag enn i går ettermiddag og utover i går.

 

 

 

Dagen i dag har vært slitsom etter lite eller ingen søvn, fant ingen god stilling til å få sove men fikk to timer på morgentimene i dag. Så da ble det en tung dag i dag utenom feberen som kommer og går igjennom hele dagen i dag, men har da vært på en liten tur i dag vært oppe hos venninnen min på kaffe og skravling var også å handlet for henne. Ta det helt med ro jeg har en negativ hurtigtest i dag tidlig så dette er nok en ettervirkning etter vaksinen i går denne ubekveme formen og feberen, ja man kan vel si en bivirkning som er influensa lignende symptomer det sa dem i allefall på vaksinetelefonen her i byen ettersom testen var negativ.

 

Har prøvd å finne en god stilling på sofaen i dag så jeg kunne slappe av men den gang ei, så da får jeg bare håpe på å få sove i natt for det trenger jeg nå.

 

Jeg er glad for at jeg tok den tredje dosen vaksine i går sånn at jeg er beskyttet mot alvorlig sykdom, får bare håpe det ikke blir til at vi må ta dose fire og eventuelt flere doser da sier jeg nei takk. For da har jo ikke vaksinen den virkningen som de ønsker og de som produserer dem tjener masse penger på at verdens mennesker er forsøkskaniner, jeg har nå tatt mine tre doser så jeg er ingen vaksine motstander men mener det må være en menneskerett å si nei takk også. Her i landet og mange andre land så blir de som ikke ønsker å ta vaksinen blir utstøtt og mobbet, la nå mennesker få bestemme selv er nå min mening.

 

Sorry nå sporet jeg av litt men du får ta dette innlegget får du ta som du vil, bare min mening om tingenes tilstand.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. Dette var bra skrevet! Herlig…
      3 er nok – det holder nå synes jeg og er enig med deg da, da er det bare en stor pengemaskin!
      Igjen god bedring, klem fra meg <3

      1. Ja 3 får være mer enn nok syntes jeg, de som produserer disse vaksinene tjener veldig mye pr dose og her i Norge er det vi skattebetalerne som betaler dette med vaksinasjon. Det er en stor pengemaskin for noen få, de landene som ikke har råd til å kjøpe inn alle disse dosene som de trenger burde få dem gratis av produsentene mener jeg da. Takk for at du syntes det var ett bra skrevet innlegg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

          1. Ja men de har jo ikke nok til at mer enn 10 prosent av befolkningen har fått 1 dose, ja og det blir vel tatt av oljefondet kunne ha gitt dem enda mer mener jeg da.

            1. Hjelper ikke om dem fikk 1000 millarder vaksiner når infrastrukturen svikter. Ting kommer lissom ikke frem…Så enig burde jobbet mye mer de fattige land og alle menneskene der og helsetilstanden er vel så som så også…

            2. Ja men da får de rike landene hjelpe dem med å få opp infrastrukturen i disse landene da så de får ut all den vaksinen, ikke minst lære opp leger og hjelpe dem å få sykehus som fungerer der også.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg