Har hatt det sånn passe i dag, tankene svirrer rundt.

 

 

 

Har tenkt mye over livet  og hvordan det har blitt, livet har aldri vært en dans på roser og det er det ikke for noen her i verden. Og mange har det verre enn det jeg har, men hva hjelper det meg ingen verdens ting og jeg får ikke hjulpet dem heller.  Det er krig og annen elendighet rundt om i verden , krigen startet en gal mann i Russland ja dette mener jeg at han Putin er gal og maktsyk er han også.

 

Men over til dagen i dag har vært sånn passe har ikke gjort så veldig mye nytte for meg, håndleddet som jeg brakk den 1 januar og som ble operert den 8 januar har vært ett helvete i dag. Men det blir vel bedre etter hvert men det er jo en måned siden jeg ble operert så den burde jo vært mye bedre nå men den gang ei, det banker og stikker noe så inn i gamperæva.

 

I kveld så  har jeg bare sittet og glodd på tv eller som jeg kaller den som er  flimrekassa, det ble jo til at jeg så på farmen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Håper det går bedre i dag med deg. Er helt enig med deg at Putin er gal. Vi vet jo ikke når han har tenkt å gi opp. Farmen så jeg i går, og Erik valgt til tvekamp. Er finalen på søndag?
      I går var det ille vær her nord, og i dag noe bedre. Ønsker deg en fin kveld. Klem til deg fra meg.

      1. Går litt bedre i dag men langt unna bra. Ja han Putin er sprøyte gal mer er ikke og si om det, han kommer ikke til å gi opp i det hele tatt tror nå jeg. Ja han Erik ble valgt til førstekjempe, nei finale uka starter til tirsdag så det er en uke igjen. Ja fy for ett vær dere hadde i går godt det løyet litt det været.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg