Har hatt det fint, vært og badet i dag.

 

 

 

Dagen startet som den pleier det er og pløye igjennom noen blogger, og innom og kikket på nyheter i lokalavisen. Da jeg gjorde dette så spiste jeg frokost og drakk en kopp kaffe eller to, det er en rolig og fin start på dagen sånn liker jeg det.

 

Å da jeg satt slik så ringte venninnen min så jeg gikk opp til henne, vi satt og skravlet og koste oss med kaffe og røyk for vi begge røyker. Så gikk jeg en tur opp i butikken for henne så hun fikk i hus det hun trengte i dag, er så utrolig godt å føle en er til nytte for noen.

 

Da jeg gikk hjem så gikk jeg inn og hentet badetøyet mitt, gikk ut igjen og bort til stranden jeg pleier å bade på. Det var god temperatur i vannet i dag ca 17 grader blir det varmere så er det ikke avkjølende lenger, hvis det skal være avkjølende da så må jeg være veldig var selv og i lufta da blir det avkjølende en bitte liten stund.

 

I kveld har jeg malt litt med de fargene jeg har får kjøp mer på fredagen gleder meg veldig til det, for da kan jeg male alt det jeg vil ikke bare litt om dagen og om gangen.

 

Har også sett på fotballkamper ja flere av dem i dag, er jo bare spennende å se hvem som kommer seg videre etter gruppespillet.

 

På fredag begynner vel skolenes sommerferie, noen syntes vel det er godt og andre kommer til å kjede seg allerede etter en uke. Får håpe sommeren blir fin i år sånn at jeg og dere kan få kost seg litt ekstra, jeg skal gjøre det en gang i uka med litt god mat ikke noe mer enn det.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg