Har gledet meg til jul i hele desember men så var det tannværken som satte en stopper for det.

 

 

 

I hele desember har jeg gledet meg til jul, så måtte jeg bare bite i det sure eple og gå til tannlegen. Nå bare gruer jeg meg til jul når det gjelder to ting det er at jeg ikke har råd til å kjøpe meg noe julemat, har jo poteter og litt surkål men hovedingrediensen mangler har ikke fått kjøpt inn en ribbe bit til meg selv eller noe annet av det som hører julen til.

 

Gleder meg til alle de gode filmene som sendes på tv i julen, og så har jeg naturen rett utenfor døra og det er gratis og gå tur så den skal jeg bruke mye tid på å bruke. Og så er jeg glad for at jeg kan gå opp til min mor på besøk, Jeg har ei venninne som også skal få noen besøk i løpet av julen.

 

Den siste tingen som gjør meg litt lei meg er alle disse som må brette ut hvor godt og mye fint de har fått til jul, det gavehysteriet gjør meg helt matt en liten ting til hver for det er jo tanken bak det å gi noen en gave ikke hvor dyr og storslått den er.

 

Noen av dem rundt meg har begynt å gi sine voksne barn noen Flax lodd og heller noe annet de har glede av som gavekort på et spa eller at besteforeldre kan pass barnebarna så foreldrene kan ta seg en kveld eller helg til å ha kvalitetstid for seg selv.

 

Bare noen tips til dere som er utrolig sent ute med gavehandelen sin, så er valget ditt skal du slite og finne på ting eller gjøre det enkelt jeg hadde valgt det siste.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

VI BLOGGES FOLKENSEN!!

3 kommentarer
    1. Håper du får en fin jul uansett. Kast deg med i kalenderen min i dag, så hvem vet om du blir heldig vinner av kalendergave 🙂 Det er ikke meg som trekker altså. Her feires det smått og lite. Jeg kjøper noen gaver til de nærmeste, og skal bort julaften, ellers hjemme her med samboeren og koser meg.

      1. Det går nok bra. ja kanskje det gavene til barna i nærmeste familie er sendt til dem er ferdig med dem. Jeg og Elvis skal nok kose oss med bloggen og tv mange fine turer.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg