Har gjort som jeg pleier, samle tomflasker.

 

 

 

Jeg måtte til pers i dag også med å samle tomflasker, ble ikke til brød en gang men det går helt greit skal jo handle inn til mandagen  så får jeg klare meg med det jeg har i helgen.

 

Det tordnet og lynte på ettermiddagen her noe som er det verste jeg veit, men da satte jeg meg til å male ett nytt bilde tok ikke bilde av det i kveld for det er ikke ferdig enda. Og det er vel ikke noe å poste og vise det fram her på blogg, nei for så fint er det jo ikke er jo bare en fremstilling av hvordan min psyke er akkurat i dag mørkt og dystert akkurat slik jeg har det.

 

Nå er det vel bare å si god natt til dere alle.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
    1. Du verden så du maler du 😊 Fantastisk 😍 Jo, vis det på bloggen.

      Jeg kan verken tegne eller male. På tegning er jeg nærmest på 3-4 års stadiet på hodefot-stadiet hvor jeg tegner bein og armer på en running. Tegning har aldri vært min sterke side.

      Jeg blir imponert over de som maler, så dette er noe du garantert er superflink til ❤❤❤

      Huff! Jeg liker ikke torden og lyn. Da er jeg ikke helt trygg nei.

      Ønsker deg en superfin fredagskveld, og ei kjempefin og god helg ❤😊

      Purr, purr, og klem fra Toril og kattene

      1. Ja jeg maler litt bruker det som terapi, ja for å komme meg igjennom dagene for det kan være vanskelig en gang i blant.

        Er ikke noe flink ikke på noen måte, er nok mange som mener at sitt barn kunne gjort det bedre men for meg er ikke det som er poenget her er det bare å få det vonde og de mørke tankene ut av hodet.

        Jeg er heller ikke på noen måte trygg i torden og lyn, er rett og slett livredd i slikt vær.

        Ønsker deg en kjempefin dag og en riktig god helg.

        Klem fra meg til deg.

    2. Flott at du bruker maling som terapi. Mi yngste datter fant teknikker på YouTube og kasta i gang med å male. Mye tips der forstod jeg. Selv kan jeg ikke male eller å tegne. Holder meg til enkelt håndarbeid.
      Dumt at du ikke fant flere tomflasker sånn at du fikk deg brød. Vært på butikken skulle hente to pakker, handlet litt. Alt er blitt så dyrt.
      Klem til deg fra meg.

      1. Ja det er den beste måten å rømme hverdagen for en stakket stund, for hverdagen kan være hard og strevsom med alle de tankene som ødelegger for meg.

        Jeg har lært mine metoder av meg selv med litt hjelp fra en kunstner her i byen, hun lever ikke lenger hun ble drept av han med kniv og pil og bue her i byen for over ett år siden snart.

        Fint at din datter fant teknikker på you tube og satte i gang med maling, er nok mange tips der skal ta en titt der senere.

        Det har jo gått greit i helga, ja alt er blitt så svindyrt men det må jo bare gå.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg