Har gjort som jeg pleier på søndag.

 

 

 

Jeg har vært ute på tur og samlet tomflasker og skal ta de med da jeg skal uke handle i morgen, for i morgen skal alt til jul handles inn pluss de dagene før helgen huff ja sånn er det bare.

Har skrevet handleliste den er lang som ett vondt år, så det må nok strykes av igjen regner jeg med. Det gjør nå ingenting for jul blir det den kommer alltid på samme tidspunkt, skal være glad da vi skriver 1.1. 24 for  da er det en stund til neste runde med helligdager som er det verste jeg veit.

 

Så har jeg vasket klær og brettet klær, vasket gulv og tørket støv.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud – Marit.

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg