Har gjort minst mulig på mest mulig tid.

 

 

 

I dag så har jeg bare gått noen turer med Elvis i regn været, startet dagen med å lese de bloggene jeg leser hverdag. Så var det morgenturen med lille Elvis gullet mitt, da vi var på den turen så regnet det ikke godt var det. Da vi var ute å gikk så ringte ei venninne av meg og lurte på hvordan jeg hadde det i dag og hun spurte om jeg ville komme innom på en kaffekopp, noe jeg selvfølgelig gjorde for da har jo jeg noen og prate med. For ellers så er det jo bare Elvis som jeg prater med om dagen. Da vi hadde skravla litt så lurte hun på om jeg kunne gå opp og handle litt for henne, det er noe jeg gjør med glede for henne.

 

Da vi skulle gå hjem så hadde det begynt og regne litt, jeg ble ikke så veldig våt av det regnet men Elvis var så våt at han så ut som noe katta hadde dratt inn på en søndagsmorgen. Så da la vi oss på sofaen med ett teppe rundt meg og ett stort badehåndkle rundt Elvis og tørket han, han ligger fortsatt og koser seg under teppet nå når han har blitt tørr igjen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit..

2 kommentarer
    1. Har ikke vært utforbi døra i dag jeg … Elvis heter hyttenabobikkja vår, en tibetansk spaniel på 12 år. Han og Jonas er skikkelig gode venner, og når den ene reiser hjem så sturer den andre. Det er ikke størrelsen det kommer an på altså! Håper du har hatt en fin dag.

      1. Jeg har en som må ut uansett vær, han hater og gå ut når det regner men han syntes det er ok når han først kommer ut. Han er en 14 år gammel silky terier. Ja jeg har hatt en avslappende dag som jeg har gjort minst mulig på mest mulig tid som jeg skrev i overskriften. Jeg har sikkert skrevet rasenavnet feil, men det går vel greit, gruer meg til han ikke er lenger så det orker jeg ikke tenke på nå.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg