Har gjort minst mulig på mest mulig tid.

 

 

 

 

I dag så har det vært en våt og litt kjølig, så det blir ikke så veldig lang tur i dag bare en tur ut for å handle litt mat. Og ikke noe mer enn det for det var en ubehagelig fornøyelse syntes jeg da, og da er det godt å komme inn igjen. Smertene har nesten gnagd hull på meg i dag og ingenting hjelper, ikke en gang paraceten som jeg tar mot smertene mine så det er bare å leve med dem å ta det med ett smil om munnen.

 

 

Så det har blitt litt sofa kos og tv titting, nå sitter jeg og ser på skal vi danse så blir det vel Fredrik Skavlan etter det så veit jeg ikke hva som skjer.

 

Har akkurat spist  lørdagsmiddagen i dag ble det nudel suppe med baguetter fra First Prise, deilig middag det tok det som lørdagskos/ middag sånn blir det noen ganger. Men jeg har hørt at fint folk spiser sen middag, så da går vel jeg innunder den kategorien fint folk med andre ord.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Her har det vært sol og nydelig vær.
      Grilla i dag.
      Huff at du skal ha så vondt.
      Har du vært på smerteklinikk som de fleste sykehus har.
      Du får ha en fin kveld og natt.
      Klem

      1. Å så heldig dere har vært med været, godt at dere fikk grillet og kost dere.

        Nei noe opphold på noen smerteklinikk har jeg ikke fått noe tilbud om, skulle nå ha ønsket meg en tur innom en slik men her må en henvises av fastlege å det har aldri blitt snakket om av fastlegen.

        Det skal jeg ha også.

        Ønsker deg det samme.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg