Har gjort minst mulig på mest mulig tid.

Reklame | ELLOS.

 

 

 

 

 

I dag har det vært fint vær nesten hele dagen, men nå i kveld så har det regnet litt men det gjør da ingen verdens ting.

 

Har vært oppe og hjulpet venninnen min så hun fikk handlet inn for helgen, og så satt vi å skravlet litt slik at både jeg og henne fikk noen å prate med.

 

Så var jeg og handlet inn det siste til søndagens store begivenhet for min sønn, og jeg gleder meg som ett lite barn på julaften til å kunne være sammen med dem to god guttene mine en hel dag.

 

Nå skal jeg se en del på tv i kveld, er litt sliten i dag også enda jeg sov i hele natt.

 

Tror faktisk jeg sovnet før jeg traff puta, våknet i alle fall på tvers i senga når jeg våknet men det var kjempe godt å sove hele natten.

 

Har lagt med noen klikk klikk til dette innlegget.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Globen lighting//Áhkká//Polecat//PR Home//Ellos

6 kommentarer
      1. God morgen.

        Ja en må jo kose seg med de små tingene i hverdagen, ja det er kjempe fint høstvær om dagen ikke for varmt og så regner det ikke som det pleier å gjøre på høsten.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg