Har gjort mine siste forberedelser til i morgen.

 

 

 

Har funnet fram munnbind å skrevet handleliste så da er en vel klar til å kunne gå i butikken for ukehandel, handlelisten består av fem ting så da går det godt innafor ukebudsjettet mitt denne uken som fortsatt er 300 kroner det er kun på mat. Har også lagt opp til fritidspenger på 300 kroner, 500 kroner skal på sparekonto for nå må jeg starte på nytt igjen der kjedelig men sant men det gikk til kjøleskap forrige mandag.

 

Munnbindet er gjort klart grunnet dette forferdelig skumle viruset og nå dette muterte viruset, jeg går jo i butikken når de åpner så slipper jeg å måtte stå og gå i kø. Nå er det også satt max antall personer som er lov å være i lokalene til enhver tid, det er godt  for da er det faktisk enklere å holde mer enn en meters avstand de har satt en max grense på 74 personer av gangen.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
    1. Da har du nok vært på butikken å handlet. Er skummelt med det muterte viruset og jeg håper virkelig at de får kontroll. Vi holder oss innendørs var å handlet fredag etter tannlegebesøket, og da hadde jeg ikke vært ute på ei uke. Nå er det så kaldt at man holder seg nær ovnsvarmen. Håper kommentaren går gjennom her i dag for jeg har prøvd i flere dager. Klem til deg fra meg.

      1. Ja jeg har vært og handlet det jeg trengte, jeg har vært en del ute men det har blitt så himla glatt ute å strøing er de så utrolig dårlig på her i kommunen.

        Ja det er utrolig skummelt med dette muterte viruset som er her nede, men de burde vel få kontroll over det men da må vi alle være flinke til å holde avstand og holde oss i karantene de som skal det.

        Jeg veit ikke hva som skjer når det er problemer med å kommentere.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg