Har faktisk nesten ikke gjort noe fornuftig i dag.

Reklame | Cubus.

 

 

 

 

Dagen startet med det jeg pleier lese de faste bloggene jeg leser hver dag, drakk kaffe og spiste litt så ringte venninnen min. Hun lurte på om jeg ville komme opp til henne for hun var veldig selskapssyk, hun ønsket å ha noen å skravle med og ta en kaffe sammen med.

 

Selvfølgelig så går jeg opp til henne hun er den eneste jeg prater med i løpet av dagen, da jeg kom opp til henne så ønsket hun noe i butikken jeg gjør jo det for henne for det er godt å kunne være til nytte på den måten.

 

Da jeg kom hjem så la jeg meg på sofaen og sovnet som ett lite barn, da får en vel si den som sover synder ikke.

 

Nå har jeg snart tenkt til å legge meg for jeg er så trøtt som en dupp, så da blir det kjempe godt å ha et stevnemøte med senga.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

 

Underwear//DETAILS//Underwear//Underwear

4 kommentarer
    1. Håper du fikk sove godt i natt! Har sløvet jeg også, men fikk shoppet litt på nett i de siste dagene. Blant annet bestilt nytt brett til pc, som var litt billigere enn Clas Ohlson sitt. De var utsolgt der de to gangene jeg har vært. Bestilt garn og skal strikke tøfler som skal toves. Får håpe jeg får til da jeg er nybegynner. Det enkle er ofte det beste sies det.

      Koselig at du stakk innom venninna di. Skal straks dra avsted for å ta influensavaksinen og det koster 50 kr stod det i brevet fra legekontoret.

      Klikket på reklamen. Nyt dagen. Klem fra meg til deg.

      1. Jeg handler aldri på nettet, det gjør jeg på butikk stoler ikke på at jeg får det jeg har bestilt. Der er jeg tvilende må se og ha det håndfast det jeg skal ha, har blitt lurt på det å nett handle jeg bestilte og betalte men fikk ikke varen. Har også opplevd å få regning på noe jeg aldri har bestilt og heller ikke fått noen vare, da viste det seg at det var noen andre som hadde bestilt noe å brukt mitt navn og min adresse.

        Gleder meg til å få høre når du er ferdig med ett par.

        Vaksiner er det verste jeg veit, den eneste jeg kanskje skal ta er vaksinen mot covid19.

        Takk for at du klikket på reklamen. Ja jeg sov veldig godt i natt.

        Håper du har hatt en kjempefin dag det har jeg hatt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg