Har du ikke regntøy eller paraply.

 

 

 

Det var ett spørsmål jeg fikk i kommentar feltet i dag, og der er svaret nei det har jeg ikke men en annen ting er det at hvis du går ut i opphold og fint vær så har du heller ikke det med deg.  Jeg går heller ikke med paraply for å samle tomflasker for da er den bare i veien, men jeg har ikke det heller så da hjelper ikke den for regnet.

 

I dag også når jeg gikk ut på tur så var det opphold og fint vær, og gjett hva som skjedde da jeg var på vei hjem fire fem timer etterpå hvis du gjettet på at det begynte å regne så har du helt rett så ble våt som ett lite helvete men da var det godt jeg var på vei hjem haha.

 

I dag/ kveld så starter håndball EM for kvinner så nå blir det mye fin håndball og se på, nå klokken 20.30 på tv3 skal Norge spille mot Kroatia å som jeg gleder meg til den kampen.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

10 kommentarer
    1. Jeg har regntøy og det er en haug med paraplyer i huset. Men jeg hater å gå med paraply og regntøy tar jeg bare på meg hvis det virkelig øsregner når jeg går ut.
      Senest i går gikk jeg tur med Charlie. Det regnet ikke da jeg gikk ut. Duskregnet da jeg kom til postkassa og innen jeg kom hjem øsregnet det. Skulle bare gå runden rundt kvartalet. Jeg ble våt og måtte skifte før jeg dro videre. Slikt skjer.
      For noen år siden sto jeg på stand for Rødt i regnvær. Man kan ikke stå på stand og dele ut materiale med paraply. Man trenger begge hendene.
      Frp delte ut regnponsjoer med Frp logo. En av Frp’erne , hyggelig fyr og alt det ville forære meg en slik ponsjo. Jeg kunne jo bare vrenge den hvis jeg ikke ville gå med Frp logo på stand. Det var hyggelig ment.
      Jeg svarte at jeg så langt ikke hadde krympet i vask, og hvis jeg gjorde det denne gangen ville det bare være positivt.

      Så Aud Marit, tøy kan tørkes. Det er ikke farlig og bi våt, bare man skifter når man kommer inn. Vi er mange som ikke er så glad i regntøy og paraplyer..

      1. Paraply er noe herk men regntøy er noe jeg faktisk savner, har ett sett her men det er en 14 år størrelse så den er for liten haha.

        Jeg hadde vært ute i 2 og en halv time i går og i dag når det begynte å høljregne, så da var det jo bare å komme seg hjem å få på seg tørt tøy. Jeg liker regntøy jeg men paraply det kan jeg ikke fordra, blir jo like våt med den som å gå uten sånn som det gjorde i dag.

        Ja FRP logo hadde vel ikke vært helt greit for deg og stå med på deres stand den ser jeg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Jeg sitter også og venter på håndballEM, det skal bli spennende! Det er liksom en del av førjulstida det🙂

      1. Ja og nå er kampen i gang og det er litt nerver ute og går hos begge lag. Ja det pleier å være en del av førjulstiden men i år en måned før i år grunnet fotball VM

    3. Nå ser jeg på kampen – lenge siden jeg har vært så rolig at jeg har fått med meg håndball! Liker det! Du skulle jo igrunn hatt en regndress, sant? Klem <3

      1. Det gjør jeg også og jeg elsker håndball og all sport ellers. Ja en regndress i min størrelse skulle jeg nok hatt, har en i størrelse 14 år den er litt mer enn knapp for meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    4. Jeg har som regel paraply i sekken da jeg går til jobben…For å sitte bløt i 8 timer går ikke….
      Men når jeg tusler rundt her hjemme gidder jeg sjelden å drasse på noe..
      Glod klem….

      1. Ja den ser jeg sitte bløt på jobb i 8 timer hadde ikke jeg gjort heller, da er det lurt å ha paraplyen lett tilgjengelig.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    5. Stå på Aud Marit

      I pissregn hjelper
      paraply lite, heller ikke regnklær. Det eneste som hjelper er å skifte til tørre klær. Ha en fin fredagskveld!

      1. Nei i slik regnvær som det er her om dagen så hadde ikke en paraply hjulpet så mye, regner spruter i bakken og spretter opp igjen så våt hadde jeg blitt uansett. Er jo mye enklere å skifte til tørt da jeg kommer hjem.

        Ønsker deg en kjempefin fredagskveld.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg