Har du en gammel spillkonsoll så har denne siden mye bra.

Reklame | Retrogaming.no

 

 

I kveld satt jeg og mimret litt om hva jeg hadde av elektronikk da jeg var ung, ja jeg hadde en gammel Nintendo som ble mye brukt for da jeg var ung så var det sånne store mobiler som man hadde egen veske til. Jeg har fortsatt min gamle Nintendo men får ikke brukt den på den tvn som jeg har men her på denne nettbutikken så har de ting og tang som gjør at jeg faktisk kan bruke den.

 

Denne nettbutikken heter Retrogaming.no.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

SCART til HDMI Konverter//Feste for Nintendo Switch Pro Kontroller//Triwing Skrutrekker//Strømadapter til Nintendo DS Lite

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg