Har da vært på tur i dag også, bare kose tur.

 

 

 

Er litt mer snø og is enn det er på dette bildet, det eneste som er likt er vannet og himmelen ja fjellene er jo der enda men de er det litt mer snø på da.

 

Jeg har vært og gått meg en lang tur, og koste meg med kaffe på termos og en kvikklunsj den sist nevnte vant jeg i en konkurranse her inne på bloggen hos bloggen https://utifriluft.blogg.no/  suppen jeg vant hos henne er spist for lenge siden.

 

Ja det ble mye kos for jeg klart jo som vanlig og glemme og ta bilder, skal prøve og bli bedre til det men det kan ta sin tid å trene på det. Hadde heller ikke på meg skritt telleren min på i dag, jeg ville bare gå ett stykke og sette meg ned å kose meg litt og det er jo greit det også.

 

Var også oppe hos venninnen min og der ble det kaffe og skravling, var også oppe og handlet for henne da føler jeg at jeg gjør nytte for meg og ja jeg gjør det med glede uten noen forpliktelser for henne som å ta imot  betaling  lenger vil bare gi litt av meg selv til noen som trenger. Det føles bedre når jeg gjør det gratis, selv om hun ønsker å betale meg for det jeg gjør hun hjelper meg og jeg hjelper henne.

 

Og så gikk jeg hjem og så på sporten alt fra ski til hopp og skiskyting, ja som jeg har skrevet før så er jeg en selvskreven sportsidiot. Nå ser jeg på alle mot 1 på NRK, kjekt å ha noe annet å se på enn krig og krim.

 

Dette ble ett vel rotete innlegg men slik er jo livet mitt også for øyeblikket.

 

Lag dere en fin lørdagskveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

6 kommentarer
    1. Så godt å lese, at dagen ble fin og koselig…Deilig vær i dag og så kjekt med gave fra vår venn Utifriluft. Godt å ha med kaffe og sjokolade på tur!
      Sender deg en god klem for kvelden…Kos deg!

      1. Ja den ble overraskende bra denne dagen. Det var kjempegodt med kaffe og sjokolade, så hadde jeg gått såpass langt at de kaloriene jeg fikk i meg var forbrent før jeg kom hjem og suppa som jeg fikk den hadde jeg til middag i dag. Så det var veldig kjekt med den fine gaven jeg fikk av utifriluft.

        Jeg skal kose meg.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

    2. Det ser ut til at du har hatt en fin dag, og at du har kost deg 🙂
      Det har jeg også, vi har hatt nesten 15 gr idag. Vinduer er blitt vasket, og veranda både klargjort og brukt idag. Nå håper jeg vi ikke får ei eneste snøfille mer!

      1. Jeg har virkelig kost meg i dag, så varmt som du har hatt det i dag har det ikke vært her enda. På det varmeste her i da så var det 6+ grade, nei den snøen kan ta seg ferie til ut i oktober november nå vil jeg ha vår og sommer.

        Verandaen min mangler bare å få ut stolene mine nå så er den klar til bruk, må bare bli litt varmere.

        Ønsker deg en kjempefin kveld/natt.

        Klem fra meg til deg.

    3. Nydelig vær hos meg også i går, + 8 grader. Ble jaggu varmt da jeg gikk. Men gikk ikke kjempelangt da ryggen ikke er helt bra ennå. Terrassen er snøfri etter dager med regn. Bart på veien, men vi har en del snø igjen. Hadde vårfølelsen i går og teller dager til påske. Kjekt at du vant og at du hadde kaffe og sjokolade på tur i finværet. Har klokke som teller skritt, og jeg ser fram til den dagen jeg kan gå veldig langt uten at ryggen skal begynne å verke. Kos deg med dagen i dag og masse i morgen med sønnen. Klem til deg fra meg.

      1. Ja det var nydelig vær her i går, fint at dere der oppe i nord også hadde nydelig vårvær i går. Deilig å kjenne varmen sleike nå når sola kommer fram, de fleste veiene her også er bare men har en del hålke enda. Jeg gleder meg og teller ned til 17 mai jeg med korpsmusikk og alt den fører med seg, jeg gleder meg ikke akkurat til påsken for da er det så mange hellig dager. Jeg tror jeg skal spare til en slik klokke med skritt teller, men de er vel så dyre at det tar sin tid til jeg kommer i mål der. Jeg verker i hele kroppen om dagen men det er jeg vant til, så det er bare å bite det i meg for min del.

        I dag blir det en avslappende dag med sport på tv, og skal sitte litt i sola da den kommer på verandaen og bare kose meg.

        Og i morgen skal jeg kose meg veldig for jeg gleder meg, så da blir det en dag med gullgutten i fullt fokus fra min side.

        Ønsker deg en kjempefin dag.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg