Har da gjort noe i dag også.

 

 

 

 

Ja i dag har jeg begynt på verandaen men er på langt nær ferdig, legger ut bilder når jeg er ferdig med alt ikke før da. Men det ser ut til å bli fint enda jeg bare har grunnet og ikke malt enda, og det som er ferdig er jo blitt gjort og da slipper man å gjøre det en gang til.

 

Nå skal jeg slappe av og lese blogger og se på tv, er utrolig dumt at vi som har get ikke får inn tv 2 sine kanaler. De får nå bli enige snart for nå er jeg gått lei, men vi som kunder har vel ikke noe vi skulle ha sagt å det mener jeg er helt feil. Vi kunne ha fått dem igjen før helgen men det syntes telia og get var helt feil å sette på igjen, for at det skulle bli brudd og miste de kanalene igjen etter et halvt år da mener jeg at de skulle da ha forhandlet videre de seks månedene men nei da vi har enda ikke fått dem tilbake.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit

2 kommentarer
      1. Ja det håper jeg også, er jo de mest sette kanalene her i huset. Er ikke bare jeg som er irritert på at vi har mistet den kanalen, hele borettslaget her har jo get for vi har fått en god avtale med dem.

        Her blir kvelden fin uansett, håper du får en fin fin kveld.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg