Har da gjort noe i dag også.

 

 

 

Morgenen i dag så startet jeg med å gå i butikken så jeg ble ferdig med å handle, da slipper en mye folk å det er godt gikk dit klokken 07.00 og var hjemme igjen klokken 07.45 raskt og enkelt. Så ble det å sette seg ved pc`n og da gikk jeg inn på nettbanken min, betalte en regning og så satte jeg litt inn på sparekontoen min så også på hva jeg kan kutte ned på å denne uken var det ikke så mye det ble kutt i 50 kroner kutt på diverse så litt sparing ble det jo.

 

Så satte jeg på tv og gikk inn på blogg.no og leste noen blogger, det er noe som jeg må gjøre for å si at dagen er startet. Tok meg en kopp med kaffe, så ringte venninnen min som  lurte på om jeg ville ta en kaffekopp og vafler med henne. Vi skravlet om alt og ingenting, så gikk jeg opp på butikken for henne.

 

Så gikk jeg hjem å da la jeg meg ned på sofaen for å slappe av litt for det trengte jeg, var tom i hode og trengte litt hvile sånn er det bare. Men før jeg la meg nedpå så fakturerte jeg til blogg.no så det var gjort.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg