Har da gjort noe i dag også.

Reklame | Boom Watches.

 

 

 

Startet dagen tidlig kan man kalle det når en står opp klokken 05.50, men med det så startet jeg med å vaske og gjøre rent i leiligheten så leste jeg mine faste blogger og tok meg en kopp kaffe eller tre. Så ringte jeg til venninnen min og tok meg en tur opp til henne, var der noen timer gikk og handlet for henne så hun fikk handlet inn det hun trengte for helgen.

 

Ellers så har jeg ikke gjort så mye, i alle fall etter min mening da. Ingenting er moro i dag men jeg får jo bare ta det livet jeg får, er jo ikke annet å gjøre enn å ta livet som det kommer.

 

Ps har lagt ved en klikk, klikk som genererer ca 1 krone pr klikk på meg.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

 

 

 

Nalka Candy//Nalka Autumn//Brinna Midnight//Stunda Powder

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg