Har da gjort noe fornuftig i dag, og gleder meg til i morgen.

 

 

 

 

På morgenen i dag så satt jeg i telefonen mesteparten av tiden, og jeg ble ringt opp og fikk beskjed om at jeg og min sønn skal ha samvær i morgen i stedefor på lørdag. Ja jeg gleder meg vi skal da ned til byen og gå en tur og innom bymisjonens kafe og spise å kose oss, regner med at han også vil gå i området som ting har skjedd men det får jeg bare være med på. Grunnen til at vi går på bymisjonens kafe er at det er billigere for her er det skrantent med finanser, det er jo mye billigere der så får jeg råd til å gjøre det.

 

Var også oppe hos venninnen min og fikk pratet litt, og vi koste oss med hverandres selskap var også oppe å handlet for henne. Er godt å være til nytte for noen og det er noe jeg gjør uten noen ting, er godt å kunne gjøre noe for andre da blir dagen min fin når jeg kan gjøre noe for andre.

 

 

Nå skal jeg bare sitte å slappe av og kose meg med tv for det er jo trygt og godt.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

 

Aud-Marit.

8 kommentarer
    1. Kos deg masse i dag med sønnen. Bymisjonen er helt klart et godt alternativ for god mat som er rimelig. Gratulerer med 15 plassen på lista i dag.Klem til deg fra meg.

      1. Jeg har kost meg veldig med sønnen min i dag. Ja den kafeen er ett kjempebra alternativt og var i min prisklasse og maten er kjempe god mat.

        Takker for gratulasjonen for min 15 plass på lista i dag.

        Ønsker deg en kjempefin kveld.

        Klem fra meg til deg.

      1. Vi koste oss veldig mye, ja det ligger i min prisklasse så det er en veldig grei plass, håper du hadde en kjempe fin dag med dine to venninner.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg