Har da gjort litt i dag også.

 

 

 

Det har vært en vakker høst dag med sol og alt men det har ikke vært så veldig varmt, er jo ikke så rart vi er da langt inn i oktober sånn er det bare. Har jo vært ute på tur i dag også gikk innom et kirke miljø, der fikk jeg gjort min plikt når det gjelder tv auksjonen i dag for deres kollekt skulle gå til tv aksjonen sånn kan det jo også gjøres.

 

Ja for når det ikke er bøssebærere ute så får man gjøre det på andre måter å få gitt til dette formålet, jeg veit det er andre måter å bidra på men jeg tok den enkleste måten jeg.

 

Så har jeg sett på tv både fotball og nå nyheter og snart farmen. Formen er ikke helt i 100 men det er vel ikke noe å skrive om, hvorfor skal man klage over de samme smertene hele tiden. Man får jo ikke kjøpt seg en dag fri fra disse smertene uansett hvor mye penger en har så da får en bare lære seg og leve med dem ikke sant.

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

6 kommentarer
    1. God natt Aud-Marit. Håper du får en god og smertefri natt.
      Så sees vi i morgen.
      Du er en av de faste bloggene jeg leser takket være Kokkejævel.

      1. Ønsker deg også en riktig god natt. Jeg skal i alle fall ta mine to paracet og legge meg.

        Ja vi sees i morgen.

        Ja jeg må også si tusen takk til kokkejævel som gjorde det han gjorde i juli, og takker alle som fortsatt å lese meg.

    2. De fysiske smertene er mye enklere å leve med enn de psykiske smertene. For min del er de verste dagene sånn “åja, den dagen i dag, vel da får jeg ta det rolig. Kanskje det blir en bedre dag i morgen”. Noen ganger blir dagen etter bedre, andre ganger blir den lik, eller verre
      Gode dager blir en gave, og jeg nyyyter dem
      Håper du får en ok dag i morgen, allerhelst en flott dag!

      1. Ja de fysiske smertene må jeg bare lære meg å leve med men de psykiske smertene er ikke så enkleste å leve med, men jeg må nok lære meg å leve med dem også for jeg har ingen som vil hjelpe meg med dem.

        Har man en god dag så har jeg det dobbelte av de vonde, i allefall så er det slik for min del.

        Tja jeg har hatt en sånn passe dag i dag verken bra eller dårlig fikk ikke sove i natt så jeg håper jeg får sove i natt.

    3. God morgen! Håper du fikk en god natts søvn. Fikk med meg Farmen i går, og taperen tok det tungt. Det er en amper stemning der inne nå, og Kjetil blir nok storbonde. Vi får nok se i morgen.

      Tenk at man nærmer seg november og tiden flyr. Bare å starte juleforberedelsene slik at man slipper stresset. Men det meste ordner seg likevel.

      Ha en fin mandag. Klem fra nord.

      1. Jeg har gått rundt som en sombi i hele dag, fikk dårlig med søvn natt til i dag. Har holdt meg unna bloggen fram til nå skal snart skrive ett innlegg, bedre sent enn aldri i dag.

        Ja hun tok det ikke bra hun som røyk ut av farmen i går, ja Kjetil blir nok storbonde denne uken.

        Ja nå går vi mot november med storm skritt, ferdig med alt til jul for jeg tar det som det kommer skal jo sitte her helt alene.

        Ønsker deg en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg