Har da fått en fin dag i dag, vært på kafe og tatt meg ett kakestykke og kaffe.

 

 

 

Ja i dag har jeg vært på kafe ja på bymisjonens sin, har feiret med kaffe og ett kakestykke. Dere lurer sikkert på hva jeg har feiret, det ble ikke store feiringen men bloggen min ble startet denne dagen i 2017 ja for fire år siden. Er vel noen som mener at det er dustete å feire at bloggen er blitt fire år, men da hadde jeg en unnskyldning for å gå på kafe.

 

Og her i huset så må man ha en unnskyldning for å kunne feire og gå på kafe, ble ikke brukt mye på det ca 50 kroner og noen ord her på bloggen ikke mer enn det. For noen som gjør dagene lettere for meg å komme igjennom, så da er den god og ha og gratulere med dagen kjære bloggen min.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

2 kommentarer
      1. Å tusen takk ja jeg trenger litt sånn hverdagslykke, tok meg faktisk ett sjokoladekake stykke og en koppkaffe på kafe det var faktisk veldig deilig. Er ikke noe jeg gjør ofte så når jeg først gjør det så blir det litt luksus på meg også.

        Ønsker deg en kjempefin kveld og en riktig god natt.

        Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg