Har bare gjort saker som jeg trives med i dag.

 

 

 

Her startet  dagen stille og rolig med en rykende varm kopp kaffe og ett knekkebrød med bacon smør ost på fra first prise, må alltid se på prisene for at budsjettet skal holde skal ikke skrive så mye mer om det akkurat nå.

 

Så var jeg oppe hos venninnen min og skravlet som vi pleier, og jeg var og handlet inn for henne for helgen regner med at hun ringer i morgen for det er så koselig og ha noen koselige timer vi har med mange gode samtaler.

 

Så gikk jeg en tur rundt i forskjellige butikker for å se på priser på det jeg skal ha til julemat og kanskje noe godt i glasset hvis budsjettet holder, jeg har ikke økt mat budsjettet mitt mye for julehelgen jo litt men ikke mye noe er kjøpt inn av jule kaker og kjøttdeig men det er litt igjen. Jule gave til meg selv er kjøpt inn så nå kan julen bare starte men det er en uke igjen, nei nå skal jeg ikke sitte her og grave meg selv ned.

 

Jeg skal nå se på tv noen timer så er det vel bare å krype til sengs fra min side.

 

Lag dere en kjempefin kveld.

 

 

Takk for at du stakk innom og velkommen tilbake.

 

Aud-Marit.

4 kommentarer
      1. Å takk det samme til deg og dine, her er det snø og mer snø kommer ned nå har vært ute og måket vekk det som var kommet på verandaen til nå og det syns nesten ikke.

        Har dere det bra håper ikke det er for mye stress nå før jul, jeg stresser ikke i alle fall for julen blir som den blir mye fint på tv i julen.

        Ønsker deg og dine en kjempefin dag og en riktig god helg.

        Klem fra meg til deg.

        1. så flittig du er!
          her har det også snødd en del, heldigvis. vi manglet julesnøen så det var litt mørkt og trasig om det er lov å si.

          takk skal du ha🥰

          1. Ja jeg måtte bare få det gjort, fint med hvit snø til jul ja det er lov og si at det er mørkt og trasig uten snø for det syntes jeg også at det er.

            Ønsker deg en kjempefin kveld.

            Klem fra meg til deg.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg